Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nosskydd, hårt eller mjukt

Taggad: ,

• bicless

Medlem
    6 juli, 2009 vid 22:04

Vi säljer deviator. De kostar 390:-
    Har dock inte testat den.

Här är en annan grej som funkar rätt bra. Den brukar jag klämma på ibland när någon nybörjare testar mina pyttlar. Kostar 179:-

Vid extremt hårda kastfall kan en deviator och antagligen den andra svampen som sätts framför masten göra att mastboxen slits upp. Seglar man i lätt eller medelvind bedömmer jag den dock som liten men jag har ingen lång erfarenhet av dessa mojänger så vi ligger lite lågt med dem till vi fått mer erfarenheter. Därför finns de inte i webshoppen. Men man kan alltså köpa om man vill.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nosskydd, hårt eller mjukt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.