Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nostalgi hörnan!
-
…en annan 80 tals “Kiheikid” var ju Ian Boyd här med ett
hederligt North Ezzy Wave och jivet en Hi-Tech bräda på Hookipa… -
Apropå den där NO-hand ostrullen… finns det nån film på en cheesroll nån stans… jag har fortfarande inte riktigt fattat hur den utförs lr. ser ut..
/Anders
-
Jag har iallfall en PLAYBOY club. Svart med guldbokstäver samt en vit bunny i fören och på seglet. Fick den efter många års trogen prenumeration. Det med prenumerationen var ett skämt. Har tyvärr inte tagit någon bild än men får väl lov att göra det så man får visa upp skönheten.
-
Combat wave från 89? är nog det snyggaste seglet som gjorts
borde nästan finnas combat wave klubb eller nåt.
Har foto från sept -89 då en
combatseglare med tiga wave 250 gör en cheeseroll
på plattvatten i varberg, radicalt det.
Och lite duckjibes och airaljibes, radikalt då. -
jaaa, vi samlar namnteckningar och skickar till honom så måste han dra igång den igen!
-
Knatte
Gäst14 september, 2003 vid 16:29Vet inte.. Misslyckat hopp eller kontrollerad krash kanske??
Det är ingen planerad manöver i alla fall, men det är ju 10-15 år sedan så jag har dålig koll på detta. -
Mega…!!! denna tråd har jag längtat efter, mellan alla
“nu har jag sålt mina 2003 1/2:or och beställt mina nya 2004:or för att först hinna skriva på konfen att mina kommer
snart.. jag bifogar lite bilder så ni andra blir avvis” annonser… eller “mina 2003:or är snart till salu för nisse har börjat väva tråden till sömmarna till de nya 2004:orna
och spionbilderna är ute”
no hard feelings.. alla blir kloka/nöjda på sitt sätt..
mitt tips är..: glöm inte att kolla i backspegeln då o då
det blir fan så mycké roligare
ps.nå´n som minns: Surffreakens vindparlör i meter/sek
med Radical Ronald &Rudy Splaish……????
min sitter inramad på väggen…ds
coolast är 3-6m/s….. i mitt tycke
mvh R -
Hehe…
Skall vi lägga detta till nostalgihörnan också ???
-
Denna sport har spårat ur ganska långt-så jävla trött på allt surr om alla nya prylar som kommer-Pozo regerar 3,7 4,2 o en liten liten jävla vågis Thats Nice
Logga in för att svara.