• anonym-anvandare

Medlem
    26 februari, 2002 vid 13:03

Vad spelar det för roll med vikten? Huvudsaken är väl att måtten stämmer… Jag har en 5 år gammal våtdräkt(mao inte särskilt mjuk och töjbar) när jag köpte den vägde jag 78 kg då satt den perfekt, väger nu 95 å den passar fortfarande…

• getwet

Medlem
    26 februari, 2002 vid 13:08

Jag har just en NP Apex och kan bara säga att den känns suverän, den bästa jag haft hittills.
    Passformen och flexibiliteten är det viktigaste anser jag, och då känns det som om apex är rätt val. Andra fabrikat än just NP känner jag inte till om dom har någon motsvarighet.

• lagvast

Medlem
    26 februari, 2002 vid 15:52

Den var töjbar den från 78 till 95kg är det muskler du har lagt på dej eller?Det får bli en NP 5000 Apex dom ser fina ut.

• pajas

Medlem
    26 februari, 2002 vid 16:10

köpt en maui magic dräkt från on top …
    dräkten känns kanon skön
    fruktansvärt bra priser oxå …

• n

Medlem
    26 februari, 2002 vid 16:20

Olika dräkter har olika passform. Det här är vad jag erfarit. Gul har smalare ärmar, Neil Pryde har längre överkropp/kortare ben, och Sola har stor rygg. För mig har O’Neill passat bäst. Jag skulle säga, prova innan och kolla data för midja, längd och vikt.

Lycka till

• lagvast

Medlem
    26 februari, 2002 vid 16:24

On top var då?Jag har en bra deal på gång på NP.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 februari, 2002 vid 17:04
  • jacob-holmqvist

Medlem
    27 februari, 2002 vid 21:30

Köpte en Apex för snart ett år sedan, och är mycket nöjd. Det känns som att segla naken om man jämför med en vanlig torrdräkt. Ett tips är att köra rashguard under, så sliter man inte så mycket på den i halsen när man drar på/av sig den. Enda nackdelen är att man måste kämpa för att komma ur den.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 februari, 2002 vid 22:05

Och det kan jag säga.
    Om man ser Mickes magutveckling och det är samma dräkt.
    Då är den väldigt töjbar.
    Dodge/Chrysler är bilar för folk.

• getwet

Medlem
    28 februari, 2002 vid 09:55

Med antydan av bilfabrikat och ordval kan jag med viss beräkning snart lista ut att anonym skribent troligen behöver byta våtdräkt varje år, trots maximal töjbarhet!!!
    Om inte annat antagligen byta upp sig en 20-30liter volym på brädan årligen.
    Kan meddela intresserade läsare (borde finnas en och annan, helst av kvinnligt kön) att magen är borta, musklerna åter och utmaningen har återigen börjat……häng med så får du en bra tid!!!
    Vän av riktiga bilar.

• lagvast

Medlem
    28 februari, 2002 vid 18:43

Vad har du kort eller långärm på din rashguard?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2002 vid 14:40

Har en kort, men en lång vore säkert en bra idé. Skulle nog inte krulla upp sig under ärmarna.
    Jacob Holmqvist

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2002 vid 14:41

Har en kort, men en lång vore säkert en bra idé. Skulle nog inte krulla upp sig under ärmarna.
    Jacob Holmqvist

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.