Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt NP X5 mastförlängare kvarglömd i Björlanda 21 Agus

• NP X5 mastförlängare kvarglömd i Björlanda 21 Agus

Publicerad av Knatte på 30 augusti, 2004 vid 05:02

NP 28 cm X5 mastförlängare kvarglömd i Björlanda 21 Agusti!

När jag skulle rigga idag, så upptäckte jag att min NP 28 cm X5 UXT-mastförlängare saknades
    Jag frågade runt lite i Björlanda och tydligen hade den fortfarande legat kvar, vid spolslangen på söndagen.
    Men nu hade någon tagit hand om min ögonsten..
    Ifall någon vet vem som har tagit hand om denna, så hör av er till mig
    HIttelön utlovas!! Ring mig Christer på 070-7345081 eller maila lillsill@bredband.net

Knatte svarade 19 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 5 Svar
  • 5 Svar
  • Knatte

Gäst
    1 september, 2004 vid 18:18

Jag betalar 100 kr i hittelön eller till och med 150 kr till den som lämnar tillbaka min nya mastförlängare
    Någon windsurfare borde ju ha tagit hand om denna.

• Knatte

Gäst
    11 september, 2004 vid 17:26

Ingen som vet något???
    Börjar ju misstänka att något har lagt vantarna på min förlängare och inte är intresserad att lämna tillbaka den frown.gif
    Men jag kan ju ha fel och det bara handlar om komnikationsmissar tongue.gif

• Knatte

Gäst
    1 oktober, 2004 vid 13:23

Förlängaren har hittat tillbaka till sin lyckliga ägare smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 december, 2004 vid 10:09

hur har den kommit till rätta?
    *nyfiken*

• Knatte

Gäst
    21 december, 2004 vid 14:02

Svar till:

Förlängaren har hittat tillbaka till sin lyckliga ägare

[/ QUOTE ]
    Japp! jag fick tillbaka förlängaren någon/några månader efter den försvann. Den var i tryggt förvar hos en kille, som inte hade sett mina saknas annonser/steffo efterlysningar..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt NP X5 mastförlängare kvarglömd i Björlanda 21 Agus

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.