• Publicerad av anonym-anvandare på 12 augusti, 2005 vid 05:17

hur mycket tyngre är en nsp än ”vanliga brädor”.behöver en minimal 7.4-7.6.och dom verkar ha en fet 7.6 men är den galet tung?

svinet svarade 19 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 08:04

Tjenare plåtis. Jag har 7’10an och den är inte alls så tung som man kan tro och förvånadsvärt lättmanövrerad. Å andra sidan mycket tyngre än min fish…Hur som helst så är jag nöjd med min 7’10. Har inte lyckats sätta ett märke i den ännu trots att jag har surfat tills det har tagit stopp bland sten med den.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 11:40

Ja lite tyngre e den ju, men inte om man jämför med tex Bic.
    Men den e jävligt stryk tålig. har kört den rätt in på stenar o skit o de blir inte ett märke på den. Bic bräderna blir lite buliga efter de fått stryk men nsp:n tål stryk så den extra vikten kan man leva med.

• david_w

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 07:05

Tja plåtslagarn! Har ett presentkort hos skidsport bromma värt 3200kr som jag ska sälja. Om du tänkt köpa din nsp där så kanske du är intresserad av att köpa presentkortet för 2800kr?

David

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 20:27

Jag har klämt på NSP 5.10 Fish och den tycker jag väger bly om man jämför med vanliga brädor. Men efterosm du ska ha så stor bräda så kanske tyngden inte spelar så stor roll.

/Lars

• svinet

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 10:57

har en nsp 7,6 till salu! Kolla under köp o sälj

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.