Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu är benet sytt så nu är det bara min våtis kvar, någon?

• gadget

Medlem
    6 april, 2010 vid 18:23
    jaca;604897 wrote:
    …Ger en elastisk fog som håller längre än dräkten i övrigt 😉

/Anders

Skulle inte rekommendera liquisole, det är inte i närheten av elasticiteten hos neopren. Jag tycker iaf inte att det funkade bra på enkelneopren, kanske funkar det bättre på dubbel!?
    Dessutom finns det att få tag på mycket billigare än stadium… :smirk:

• skotten

Medlem
    6 april, 2010 vid 23:58

buy the wetsuit from Netto with the zipper so you dont need to take it off to piss, and WIN.

• kiters_se

Medlem
    7 april, 2010 vid 05:09

Man lär ju inte vinna någon skönhetstävling för snyggaste smalben i alla fall 🙂

Peter

• skotten

Medlem
    7 april, 2010 vid 12:43

ahh its nothing : ) a few hours of riding dirtjumps with some knarly pedals and you have much the same result : )

• brushanen

Medlem
    7 april, 2010 vid 12:51
    kiters_se;604796 wrote:
    Hoppade och tappade brädan, landade sedan med smalbenet på brädans kant.

Inte skönt…

Fick ett 6 cm långt jack på smalbenet, var bara att dra till Varbergs sjukhus och sy ihop det.

Peter

Lämna den till mig, jag vet en som lagar våtdräkter och torrdräkter billigt.
    Mvh
    Robert

• kiters_se

Medlem
    7 april, 2010 vid 17:50
    skotten;605111 wrote:
    ahh its nothing : ) a few hours of riding dirtjumps with some knarly pedals and you have much the same result : )

Hmmmm i don´t think I will try that…

😉

Take care!

Peter

• skotten

Medlem
    7 april, 2010 vid 21:55

😀 please tell me you pretended it was a mouth and made it talk though!

• kiters_se

Medlem
    19 april, 2010 vid 08:07

Tack för all support 🙂

Men vad hade hänt om jag hade haft en torrdräkt och fick liknande jack i den????

Troligen förödande konsekvenser, en torris full med 4 gradigt vatten kan ju inte vara bra!

Ge gärna lite respons på hur olika torrdräkter klarar av att det går hål i den.

Peter

• petting_4

Medlem
    19 april, 2010 vid 18:49

Anna Kettisen kan dom grejorna! Lagar även kites, tel: 0733339935 i gbg

• ric

Medlem
    19 april, 2010 vid 19:08
    kiters_se;607327 wrote:
    Tack för all support 🙂

Men vad hade hänt om jag hade haft en torrdräkt och fick liknande jack i den????

Troligen förödande konsekvenser, en torris full med 4 gradigt vatten kan ju inte vara bra!

Ge gärna lite respons på hur olika torrdräkter klarar av att det går hål i den.

Peter

eller om du slagit i huvudet istället? ni kör väl med hjälm!?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu är benet sytt så nu är det bara min våtis kvar, någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.