Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu är det bara att vänta

• Nu är det bara att vänta

Publicerad av getwet på 15 februari, 2006 vid 16:22

en liten stund till:crazy: Men för säkerhets skull drog jag i luftskruven och justerade in stropparna redan idag på nyförvärvet, man vet aldrig rätt som det är är det dags för premiären. 😉

jester svarade 18 år, 9 månader sedan 12 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • dr-masse

Medlem
    15 februari, 2006 vid 16:23

Ah, ser NICE ut! Vad ere för mått på den där raketen (vilket det ju blir i dina händer, se vilken fin komplimang!)?

• budda

Medlem
    15 februari, 2006 vid 16:24
    getwet wrote:
    en liten stund till:crazy: Men för säkerhets skull drog jag i luftskruven och justerade in stropparna redan idag på nyförvärvet, man vet aldrig rätt som det är är det dags för premiären. 😉
    mm. Ser riktigt nice ut
  • dr-masse

Medlem
    15 februari, 2006 vid 16:25

Kollade lite just, ere den här du har handlat?!?

Specification Warp Speed 50
    volume | 68 litres
    length | 235 cm
    width | 50 cm
    tail width | 32.4 cm
    nose width | 36.6 cm
    weight (+/-6%) | 5.0 kg
    fin size and box | 27 cm Tuttle (optional)
    sail size | 4.0 – 6.6 m2

• jester

Medlem
    15 februari, 2006 vid 16:27

Ser grymt bra ut! Är lite synd att ekonomin inte klarade av att köpa en Warp Speed eller F2 Missile II…

Måten är följande:

235cm lång, 50 cm bred, 68 liter volym, tailen e 32.4cm och nosen 36.6 och en vikt på 27cm

• jester

Medlem
    15 februari, 2006 vid 16:29

Äh. Doktorn hann före. Ja, den är en Warp Speed.

Skall få min TB58 i slutet av denna vecka, så nu får faen våren komma hit och töa bort all is som just nu ligger över hela TT

• speedjanne

Medlem
    15 februari, 2006 vid 17:01

Ser grym ut blir svår att passera i Askim/hp! Hur kändes/luktade bubbelplasten när du öppnade den?Bra att exocet håller leveranserna!

blev ett till litet spontanköp här med..

• dr-masse

Medlem
    15 februari, 2006 vid 19:05

Känns som om detta kan bli en riktig prylfrossartråd… Måste ju medge att fartgrejorna börjar se redigt attraktiva ut… börjar så smått att fundera på motiveringarna och hur det skall gå till.

• getwet

Medlem
    15 februari, 2006 vid 19:44
    dr Masse wrote:
    Känns som om detta kan bli en riktig prylfrossartråd… Måste ju medge att fartgrejorna börjar se redigt attraktiva ut… börjar så smått att fundera på motiveringarna och hur det skall gå till.

Vi kanske ska träffas på ölhaket och planera ett bra upplägg:wink:
    Jag har köpt en hel del surfprylar genom åren när jag varit som bäst i form:blush: , En natt blev jag med både formula och våtdräkt, Mac TS likaså……..
    Så vi kan nog hjälpa dig någon kväll. 🙂

• jester

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:05

*nudge, nudge* doktorn… *nudge, nudge*

• imported_macts

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:20
    getwet wrote:
    Vi kanske ska träffas på ölhaket och planera ett bra upplägg:wink:
    Jag har köpt en hel del surfprylar genom åren när jag varit som bäst i form:blush: , En natt blev jag med både formula och våtdräkt, Mac TS likaså……..
    Så vi kan nog hjälpa dig någon kväll. 🙂

Ja, usch så mycket roliga leksaker som inhandlas när man är i högform….
    ps. Grymt snygg planka!

• boman

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:25
    getwet wrote:

Nä men huga va läcker!! nu jäklar vår rustas det.

Ska du ha kvar ditt gammla spett 268?

• boman

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:30
    Speedjanne wrote:
    Ser grym ut blir svår att passera i Askim/hp! Hur kändes/luktade bubbelplasten när du öppnade den?Bra att exocet håller leveranserna!

blev ett till litet spontanköp här med..

Hmmm spontan köp… ser även den onekligen läcker ut.

Ska just till att montera in ett par friskluft ventiler i huset, kanske ska ta hålsågen och fixa ett par sådana där inga airpipes på min falcon thundertail men 110mm hål kanske blir stort;-)))))

gött mos

• hankloose

Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:22

E det en formula speedjanne har tjackat?!

• culing

Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:49
    getwet wrote:
    Ja du Micke har man inga pengar får man väl nöja sig med lite enklare sylar, haha! Undrar om du kan rå på den här på Fituna?
  • tbsurf

Medlem
    16 februari, 2006 vid 07:57
    getwet wrote:

åh shit du ligger före mej där, jag har bara fått av plasten på min.
    ser ju väldigt cool ut, jag får sätta fart och skruva ihop min mä

:cool2:

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu är det bara att vänta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.