Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu är det bara att vänta
-
Det där ölhaket låter som ett livsfarligt ställe. Har nyss (typ igår) slantat upp för ny bräda + pröjsat irlandsresa, ähum… Men samtidigt verkar det väldigt, väldigt trevligt! Så länge man inte vaknar på morgonen och inser att man är nybliven ägare till en 12.5a, fem 70-fenor med olika rake och hårdhet och en Gulftech Maximum bom så går det nog bra….
-
culing wrote:Ja du Micke har man inga pengar får man väl nöja sig med lite enklare sylar, haha! Undrar om du kan rå på den här på Fituna?
Tanken var att byta ut min RRD268, och det fanns inget Fanatic alternativ helt enkelt…..Annars skulle det blivit så tror jag. Men RTX:en ska fasas ut under denna säsong och då ligger det nära till hands att det blir en grå bräda med iPod flames (fan va trendig jag var nu).
-
Boman wrote:Nä men huga va läcker!! nu jäklar vår rustas det.
Ska du ha kvar ditt gammla spett 268?
Hallå Boman!
Kommer att ha kvar 268:an fram till dess att den nya brädan och jag är helt överens. När väl kommunikationen stämmer och inga språkförbistringar föreligger får nog 268 ge sig och hamna på till salusidan. Det kommer nog att svida för jag har haft några djävulska repor med den….tyvärr innan GPS tiden, och som bekant har det inte blåst så ruggigt mycket förra säsongen, åtminstone för min del.
-
dr Masse wrote:Det där ölhaket låter som ett livsfarligt ställe. Har nyss (typ igår) slantat upp för ny bräda + pröjsat irlandsresa, ähum… Men samtidigt verkar det väldigt, väldigt trevligt! Så länge man inte vaknar på morgonen och inser att man är nybliven ägare till en 12.5a, fem 70-fenor med olika rake och hårdhet och en Gulftech Maximum bom så går det nog bra….
Ska vi boka? Tror att det finns fler/många som gärna skulle tänka sig att vara med och ge kreativa förslag. Försöka innan någon sticker till Hawaii, eller att någon blir farsa kanske?
Slå upp almanackan och kom med ett rejält förslag nu Doc. -
Jag tar ett snack med den däringa hawaiiresenären idag och hör mig för lite… skall ändå lämna lite korr och tyck på den där trycksaken han sittar och petar med på övertid mest hela tiden… Hör av mig!
-
Nu tappar ni fokus på trådens inriktning pöjkar!
Sparkar den i rätt spår igen med följande små bilder…
-
getwet wrote:Hallå Boman!
Kommer att ha kvar 268:an fram till dess att den nya brädan och jag är helt överens. När väl kommunikationen stämmer och inga språkförbistringar föreligger får nog 268 ge sig och hamna på till salusidan. Det kommer nog att svida för jag har haft några djävulska repor med den….tyvärr innan GPS tiden, och som bekant har det inte blåst så ruggigt mycket förra säsongen, åtminstone för min del.
Den rackarn är väl jag förste spekulant på eller hur var det med det Micke?
Det kanske kan tänka sig att det blir en tung afton i garaget framöver och affären är i hamn, eller vad tror du? 😀
-
Jeppe wrote:Den rackarn är väl jag förste spekulant på eller hur var det med det Micke?
Det kanske kan tänka sig att det blir en tung afton i garaget framöver och affären är i hamn, eller vad tror du? 😀
(asgarv) Så här kommer min annons se ut:
Snabbåkande röd raket med text RRD 368 på säljes till ragglande person i garage. Kvitto ej nödvändigt, sprid pengarna enligt tradition med en kraftig handviftning jämt över garagegolvet:wink:
-
getwet wrote:(asgarv) Så här kommer min annons se ut:
Snabbåkande röd raket med text RRD 368 på säljes till ragglande person i garage. Kvitto ej nödvändigt, sprid pengarna enligt tradition med en kraftig handviftning jämt över garagegolvet:wink:
Hoho, hur var det med ragglandet eller var det nu var?
Har du sett till att brädan har blivit befruktad av en Fanatic Ultra Cat och blivit en meter längre på kuppen i vintermörkret, i så fall är jag inte intresserad längre. Du får väl hålla ordning på brädorna i garaget, eller är det rent av så att den befinner sig i släpet bakom mitt garage och förlustigat sig på min tomthalva helt på eget bevåg utan min vetskap? 😉
-
Men visst om den fortfarande är en 268, så kan jag tänka mig en ragglandes spridning av pengar över garagegolvet eller möjligen rent av över hela Corvetten. Helt i sin ordning och tradition. 😀
-
Va… era Exocet har ju varken Cutouts eller airpipes!
fan vet vad airpipes är till?? -
tbsurf wrote:åh shit du ligger före mej där, jag har bara fått av plasten på min.
ser ju väldigt cool ut, jag får sätta fart och skruva ihop min mä:cool2:
Jag är också före dig(som vanligt) min warpspeed står lutande mot väggen i vardagsrummet. -
Jag hann skruva ihop min innan badmintonen… Faen va den e sexig där den ligger på golvet… Ser den inte lite ensam ut? Får kela lite med den, tror jag… 🙂
Logga in för att svara.