Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu är det dags (har jag bestämt)

• Nu är det dags (har jag bestämt)

Publicerad av lolve på 8 november, 2005 vid 20:20

nu e det fane mig dags, jag står inte ut med “jonaish”
    F Ö R P E S T A N D E svar(se offtopick), SÅ jag har bestämt mig för att nominer Steffos förpestande “kid”( = hat objekt)

niklas_s svarade 19 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • alexasu

Medlem
    8 november, 2005 vid 22:10

du kommer tvåa.

• surfjohan

Medlem
    8 november, 2005 vid 22:16

WORD! smirk.gif

• oaxen

Medlem
    9 november, 2005 vid 09:47

LoLve bor i Gislövshammar.
    Jonaish bor i Gislövshammar.
    Med andra ord krypavstånd!
    Stäng av datorerna och kryp in till Gislövshammars “centrum” och red ut era relationskomplikationer privat istället.

Dubbel-word

• imported_macts

Medlem
    9 november, 2005 vid 10:07

Svar till:

LoLve bor i Gislövshammar.
    Jonaish bor i Gislövshammar.
    Med andra ord krypavstånd!
    Stäng av datorerna och kryp in till Gislövshammars “centrum” och red ut era relationskomplikationer privat istället.

Dubbel-word

[/ QUOTE ]

Som jag har fattat det så är dom brorsor, så krypavståndet bör vara riktigt kort….

• lolve

Medlem
    9 november, 2005 vid 12:42

jag är tuvär bror med jonaish,, och jag fick bara damp på hans svar på tex offtopick. liksom varför ska alla veta EXAKT hur mina boots luktar och hur jobbigt det är för han (jonaish) mad.gif

sen hatar jag mitt namn LoLve på forum så e det bara att skicka ett pm till konfmaster. och byta namn till Love ?? confused.gif confused.gif

och jag ska inte skriva såna löjliga trådar om “dumast på steffo” mer!

fick bara sånt spel på han!(och han var inlåst på sitt rum så kunde inte slåå han!!)

• dr-masse

Medlem
    9 november, 2005 vid 12:55

Ni kan nog sälja ert familjeliv som en programidé till Jarowskij eller nå’t…

“Brädbröderna i södern” eller “Gossarna i Gislövs” eller “Big Brothers” eller… kan bli en fin klibba i seglena era, om inte annat.

Förresten, bor ni VERKLIGEN i Gislövshammar? Då borde ni ju leva i närmast fullständig lycka och perfekt harmoni mest hela tiden. Kan man ha mer tur ur surfsynpunkt i Sverige? Knappast. Så jag förstår inte vad ni bråkar om. Alls.

En tanke – kanske borde vi helt avgränsa konfen till oss mellan 30 och 40 som sitter fast i ett kontorslanskap och dessutom gör annat än att jobba? Som att drömma om att man hade vuxit upp vid ett surfbrejk av klass med sin brorsa och istället för eviga rundpingismatcher i källaren kunnat förbereda sig för nästa vågsurfingsession?

• jonaish

Medlem
    9 november, 2005 vid 13:07

mmm det är VERKLIGEN så att vi bor där nere, men när det inte finns vind så är det brottning lr ska8 surf wink.gif

• callekuling

Medlem
    9 november, 2005 vid 13:35

Hur är det att växa upp i Gislövshammar? Har ni det lika hårt som gubbsen i Fiskebäcks ghettot? smile.gif

• jonaish

Medlem
    9 november, 2005 vid 13:59

jag vet inte hur hårt gubbsen i Fiskebäcks ghettot har det så jag kan inte säga något grin.gif

men vi har gjort en massa saker vi är lite som “Emil i Lönneberga”

callekuling
    kan du inte säga lite hur Fiskebäcks bönor na har det???
    så man kan Jämföra ghettona wink.gif wink.gif

• clemens

Medlem
    9 november, 2005 vid 14:08

lite gulligt, faktist

• niklas_s

Medlem
    9 november, 2005 vid 17:35

f-bay-gettot e inget man pratar officielt om. vi vill inte ha hit media. blev lite för officielt när vi hade våran lilla samandrabbbning me äggkastning på 400 pers

• ian

Medlem
    9 november, 2005 vid 17:48

tilläggas bör att jag och mr nikke inte har något att göra med denna händelse. efter det att man fyllt elva (vilket är få förunnat här i ghettot) går man vidare till betydligt tyngre grejer.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    9 november, 2005 vid 17:54

som? grin.gif

• callekuling

Medlem
    9 november, 2005 vid 18:01

Svar till:

tilläggas bör att jag och mr nikke inte har något att göra med denna händelse. efter det att man fyllt elva (vilket är få förunnat här i ghettot) går man vidare till betydligt tyngre grejer.

[/ QUOTE ]

Nyfiken som man är…Hur många procent av er unga från da ghetto får uppleva sin 18-årsdag? Hört skrämmande siffror som 30%, stämmer detta verkligen? shocked.gif

• jonaish

Medlem
    9 november, 2005 vid 18:05

tomater… som i Spnien (Tomatkrig)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu är det dags (har jag bestämt)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.