Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu är rekordet på Haga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Nu är rekordet på Haga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Publicerad av speedkenta på 18 september, 2005 vid 17:32Robban körde i 36,3 knop idag.
Med gräsfena som vissa speedseglare lämnar haga för.
Det går ju inte köra fort med gräsfena.anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Är det på rikt?
Inga spikar?
Grattis Robban, du é grym!
Nu har jag något att bita i.
Jag har ju fixat en 6,2:a, så nu blir jag riktigt farlig. -
Den är redan kollad och godkänd
Robban som sitter och dricker skumpa hemma hos speedkenta -
Grattis Robban!
Vågar man fråga var man får tag i bra sjögräsfenor? mao var köpte du din?
-
hahaha, jag fick vara högst på listan i hela fem dagar…
Stort grattis till ett kanonresultat!
/Jona
-
Fenan är köpt på ON Top vindsurfing i Malmö.
Fenan heter ORCLA (Curtis)
Robban
Fast dagens segling kostade mig en bom -
snabbaste repan sattes precis när vinden toppade på 15,6m/s enligt eran vindhistorik
kul att kunna jämföra tiden med den i filen -
Knatte
Gäst18 september, 2005 vid 19:11Det ser bara bättre och bättre ut, i det svenska speedlägret
-
Äntligen hemma efter en lång dag på Haga och lite ståhej hemma hos speedkenta. Tur att jag tackade nej till polarna och krogen igår. Tackar för alla grattulationer i från surf/speednissar ute i Svedala. Förstår att jag är ett eftertraktat byte nu, hoppas brudarna tycker det också (jag är singel). Det var riktigt gott att åka fort idag, kändes i kroppen att jag hade bra tider på G. Det blir bara svårare och svårare nu och göra personbästa. Ha de gott vi syns på vattnet. Robban
-
Respekt och Grattis Robban!
Vad häne med din bom? kastfall över 30 knop eller
Känslan är att det satsas mer än normalt nu när det värkligen gällerHoppas vi får behålla värmen ett litet tag till och med några bra kulingar så vi kan jobba på ditt rekord.
-
j****vlar! nu börjar det närma sig 40 knop asså!
grattis robban! keep it faaast -
antar att det var ikrokat kastfall -eller?
Vilken utrustning/storlek på fena segel,bräda
använde du?
Logga in för att svara.