Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu är rekordet till baka på västkusten!!!!!!!
-
Nu är rekordet till baka på västkusten!!!!!!!
swe876 svarade 19 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 27 Svar
-
Nä
Det tror jag inte.
Vi är inte så vackra ikväll
Alltid kul med en bild så man vet vem skall ha som idol
Vi vet hur dom andra från västkusten ser ut men inte dig.
Ölandskenneth -
Ja får tacka alla för er uppskattning men den här tiden har man bara tillåns snart står någon annan på toppen
Här är en önskad bild på surfan på almen begäran -
Hmmm… Och fulingen till vänster är jag. Bilden är dock inte tagen igår, utan för nån vecka sedan. Dock är den tagen i Torkels. Får ju kontra med en bild på fotografen ovan. Micke in all his glory:
-
Grattis Daniel,det var ruskigt bra average speed du fick till.Vi jagar vidare men sjögräset tar aldrig slut.Robban
-
GRATTIS!!!
Stockholm kommer igen, var så säker!
För övrigt hade jag en superdag i lördags. I dagens tredje gipp händer något och jag far framåt, ner i bomen. Givetvis bestämmer sig min Foretrex att slå i någonting och försvinna. Kvar är armbandet och en böjd pin…
Fem minuter senare smäller masten av…/Jona
-
Fy f-n va tråkigt, Jona! Hade jag haft en Foretrex 201 hade jag inte vågar köra den utan en Aquapak… Vet ju hur ömtåliga dom där pinnanra är.
Och inte f-n e det kul o bryta master heller. Been there, done that. Hmmm… Var det inte dig jag hjälpte in med en knäckt mast i formulatävlingen i Sillvik 2003? Var funktionär i en av båtarna då…
-
Nä alla har Aquapak här nu.
Skall du sälja din Formula
Jagar en V-8 7,5a nu
Kenneth -
Japp. Formulan är till salu. Går ju för långsamt. Tänkte köra en V8 9.0 på min HS125 istället. Lättare att hantera den lite mindre storleken…
-
Grattis till kanon fina tider! något för oss andra att jobba på!
Jag och swe313 gjorde en kombinerad surf och fiske resa denna helg för att hitta det perfekt vattnet och åkte ut med båt till Norrtäljes yttre skärgård, Söderarm. Seglade från tidiga lördag morgonen i riktig platta och fina förhållanden i ca 8-10m/s. När väl kulingen kom, ganska sent. Så hade gårdagens rökta abborre, malt dryck och sik börjat ta ut sin rätt, vi var helt slut och orkade inte möta upp den fina kulingen som kom. Feske och speed vindsurfig är kanske inte den bästa kombinationen…..Vi hittade en riktigt fin speedraka. har tyvärr inga bra bilder men här är en där man ser hur platt det var.
-
Svar till:
Fy f-n va tråkigt, Jona! Hade jag haft en Foretrex 201 hade jag inte vågar köra den utan en Aquapak… Vet ju hur ömtåliga dom där pinnanra är.
Och inte f-n e det kul o bryta master heller. Been there, done that. Hmmm… Var det inte dig jag hjälpte in med en knäckt mast i formulatävlingen i Sillvik 2003? Var funktionär i en av båtarna då…
[/ QUOTE ]
Jo, det var nog jag. Det har gått en hel del master och bommar genom åren…
Tack för hjälpen i Sillvik!/Jona
Logga in för att svara.