Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu är rekordet till baka på västkusten!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 21:35

Det tror jag inte.
    Vi är inte så vackra ikväll grin.gif
    Alltid kul med en bild så man vet vem skall ha som idol grin.gif
    Vi vet hur dom andra från västkusten ser ut men inte dig.
    Ölandskenneth

• surfan

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 21:40

Ja får tacka alla för er uppskattning men den här tiden har man bara tillåns snart står någon annan på toppen laugh.gif
    Här är en önskad bild på surfan på almen begäran

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 21:45

grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif
    Visste det vi jagar ett barn.
    Ölandskenneth

• mgs

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 07:48

Så här ser han ut.den fule med huva

• jester

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 08:41

Hmmm… Och fulingen till vänster är jag. Bilden är dock inte tagen igår, utan för nån vecka sedan. Dock är den tagen i Torkels. Får ju kontra med en bild på fotografen ovan. Micke in all his glory:

• faster

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 09:27

Grattis Daniel,det var ruskigt bra average speed du fick till.Vi jagar vidare men sjögräset tar aldrig slut.Robban

• swe876

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 11:54

GRATTIS!!! grin.gif

Stockholm kommer igen, var så säker!
    För övrigt hade jag en superdag i lördags. I dagens tredje gipp händer något och jag far framåt, ner i bomen. Givetvis bestämmer sig min Foretrex att slå i någonting och försvinna. Kvar är armbandet och en böjd pin…
    Fem minuter senare smäller masten av… crazy.gif

/Jona

• jester

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 12:30

Fy f-n va tråkigt, Jona! Hade jag haft en Foretrex 201 hade jag inte vågar köra den utan en Aquapak… Vet ju hur ömtåliga dom där pinnanra är.

Och inte f-n e det kul o bryta master heller. Been there, done that. Hmmm… Var det inte dig jag hjälpte in med en knäckt mast i formulatävlingen i Sillvik 2003? Var funktionär i en av båtarna då…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 12:45

Nä alla har Aquapak här nu.
    Skall du sälja din Formula
    Jagar en V-8 7,5a nu
    Kenneth

• jester

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 14:22

Japp. Formulan är till salu. Går ju för långsamt. Tänkte köra en V8 9.0 på min HS125 istället. Lättare att hantera den lite mindre storleken…

• boman

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 06:41

Grattis till kanon fina tider! något för oss andra att jobba på!
    Jag och swe313 gjorde en kombinerad surf och fiske resa denna helg för att hitta det perfekt vattnet och åkte ut med båt till Norrtäljes yttre skärgård, Söderarm. Seglade från tidiga lördag morgonen i riktig platta och fina förhållanden i ca 8-10m/s. När väl kulingen kom, ganska sent. Så hade gårdagens rökta abborre, malt dryck och sik börjat ta ut sin rätt, vi var helt slut och orkade inte möta upp den fina kulingen som kom. Feske och speed vindsurfig är kanske inte den bästa kombinationen….. smirk.gif

Vi hittade en riktigt fin speedraka. har tyvärr inga bra bilder men här är en där man ser hur platt det var.

laugh.gif

• swe876

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 07:18

Svar till:

Fy f-n va tråkigt, Jona! Hade jag haft en Foretrex 201 hade jag inte vågar köra den utan en Aquapak… Vet ju hur ömtåliga dom där pinnanra är.

Och inte f-n e det kul o bryta master heller. Been there, done that. Hmmm… Var det inte dig jag hjälpte in med en knäckt mast i formulatävlingen i Sillvik 2003? Var funktionär i en av båtarna då…

[/ QUOTE ]

Jo, det var nog jag. Det har gått en hel del master och bommar genom åren…
    Tack för hjälpen i Sillvik!

/Jona

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu är rekordet till baka på västkusten!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.