Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu även på Engelska!!!

• kitelife

Medlem
    18 februari, 2003 vid 09:54

Är det fone som har gjort sidan? väldigt fin och titta på och coola grejor som rör sig… MEN fullständigt omöjlig att manuverera på! det går inte att läsa en ända bokstav på hela sidan och länkarna går knappt att hitta/träffa för det är så smått…

höll inte på så länge men jag hittade iaf inget som jag fastna för (och då menar jag inte att kites’n är ointressanta utan mer informationen) så blir det när man är mer intresserad av att göra en flashig site än att lyfta fram produkten (som vi alla vill köpa/ha 🙂

Nu ska jag sluta dissa Fone site och försöka göra min egen kar isället, OBS inget personligt och allt IMHO 🙂

• mons

Medlem
    18 februari, 2003 vid 11:28

en mkt snygg sida tycker jag, inte alls så svårmanövererad. men det var kanske bara jag som tycklte det, var bara inte lite snabbt. tittade inte runt så noga, gick bara in och kollade på liteoilka kites, men det gick bra =)

• hengo

Medlem
    18 februari, 2003 vid 16:02

håller med kitelife, lyckades knappt hitta till kitesen. tacka vet jag vit,svart och blåa länkar! laugh.gif

• mons

Medlem
    18 februari, 2003 vid 17:22

jaja, smaken är som baken, delad crazy.gif

• nilsson

Medlem
    18 februari, 2003 vid 18:58

Hej Pan!
    Jag tog det absolut inte personligt utan snarare som en komplimang, att F-ones produkter håller en sådan kvalitet(vilket alla 2003 tester visar ), att det enda som går att “dissa” är att man personligen inte gillar en hemsida! men alla fakta står på hemsidan! Annars kan man alltid besöka http://www.skid.nu eller ringa mig eller Benny//Peace in the valley Bengt bengt@stormvarning.com 070-941 47 91
    P.s bifogar en bild, då en bild säger mer än 1000ord, gammalt ordspråk från Kina D.s

• anonym-anvandare

Medlem
    18 februari, 2003 vid 20:02

Detta verkar som tjaffs kite-importörer emellan. smile.gif
    (+ ett annat litet tjaffs på wippi-fronten vid sidan av. )

Det skall bli intressant när oberoende ressentioner på drakarna börjar droppa in på allvar.

PS Var är slingshots hemsida? wink.gif >hint, hint<

• hengo

Medlem
    18 februari, 2003 vid 20:07

haha håller med!
    ett bra exempel är Cabrinhas blacktip 12.2 som har som rykte att vara TUNG, TRÖGSVÄNGD och OHÅLLBAR! trotts detta ligger just denna kite, just denna storlek 3a på http://www.kite-surf.com(s user rewies (vanliga kiteare som har skrivit recentioner, inte försäljare).

ganska intressant ändå, tycker jag! smile.gif

• kitelife

Medlem
    19 februari, 2003 vid 07:52

*lol* ja ja men det är inte så lätt, dom andra anlitar ju proffs för att bygga sina sidor…

Ps. drakarna vet man ju inte mycket om (fysiskt) men du har ju utlovat en provtur 🙂 när det blir varmare…. Ds.

• nilsson

Medlem
    19 februari, 2003 vid 21:02

Pan jag ville bifoga en bild för att fresta dig, inför provåket som du skall få göra, men det blir inte än på någon månad//Mvh Bengt

• kitelife

Medlem
    19 februari, 2003 vid 21:57

Måste va någon “secretspot” 🙂 inga sånna vågor där jag håller till….

• nilsson

Medlem
    20 februari, 2003 vid 08:35

Hej Pan!
    Som du kanske förstår är det ej från sverige(Reklam foto). Att det inte är höga vågor i Lommabukten är vi överens om, men vill du veta bra vågställen där det är logo och mast höga vågor, så åk till Vilshärad(Halmstad), Möllehamn, eller vejbystrand, dessa ställen har bra vågor vid rätt vind, vi kommer förmodligen att vara en del i vejby i sommar så du är alltid välkommen, som du vet, vill du ha en kvart med låga vågor men mycket “rull” så åk hemma i Helsingborg ca 19.15 när norgefärjan passerar//Mvh Bengt

• kitelife

Medlem
    20 februari, 2003 vid 18:46

Hmm det förstod nästan jag oxå…
    Jag är född och uppvuxen i Hstd. med omnejd så nog vet jag några fina ställen alltid (har W-surfat på alla ställena du nämner 🙂 ett som du missa är “dogshitbeach” (västra stranden vid ale skogen) inte så stora vågor men långt emällan och dom kommer i riktiga “set” allt detta pga den utgrävda oljehamnen och nissan…

Det tråkiga är bara att det ska blåsa pung från rätt håll och sen vända och lägga sig lite för att det ska bli riktigt bra…
    Och det händer ju som vi alla vet en gång om året om man har riktig tur 🙁

• nilsson

Medlem
    20 februari, 2003 vid 20:04

Hej Pan!
    Detta får bli mitt sista inlägg, vi bor ju knappt 100meter ifrån varandra, skulle vara trevligare att träffas och prata, vi kan väl ta en lunch en dag när vi båda kan? skulle vara kul//Mvh Bengt bengt@stormvarning.com

• kitelife

Medlem
    20 februari, 2003 vid 21:08

Visst, det låter trevligt….

• anonym-anvandare

Medlem
    20 februari, 2003 vid 22:44

Dog disskussionen eller?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu även på Engelska!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.