Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nu e det vår!!

• nu e det vår!!

Posted by storm on 25 januari, 2003 at 17:19

för andra lördagen på raken blåste det surf i göteborg!!
    förra lördagen (18/1) blåste det 6.2-6.8 SV. Fiskebäck fick ställa upp med sina vatten den gången. Dock var det lite byigt, men i byarna blåste det bra. Efter den dagen var jag nöjd att få seglat lite.
    Historien upprepade sig den här lördagen. Fast nu var det ännu bättre! fullt tryck med 6.2. Metereologerna hade lovat SV dock blev det SSE men det fick räcka. Det var lite regn i luften men det tänkte man inte så mycket på när man väl var ute. Värre var den tjocka dimman som låg. när jag kom ut en bit kunde jag inte se vartifrån jag kom. så jag fick helt enkelt ta så mycket höjd jag kunde tillbaks. Det kan låta lite farligt, det tyckte vist sjöräddningen också. När de fick syn på mig la de sig och kollade på mig, så man kände sig rätt säker ändå. Det verkar som att det kommer att bli ännu en bra dag imorgon. Får se om metreologerna har rätt. I så fall…

storm replied 21 years, 11 months ago 1 Member · 0 Replies
  • 0 Replies

Sorry, there were no replies found.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nu e det vår!!

You must be logged in to create new discussions.