Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu gäller det!!!
-
Och Benke? Skall inte du med??? LArs Dahl? Öhlund? GW, Faster osv oxå, såklart! Kom igen nu! Vi har ju en titel att försvara, ffs!
-
Jester;608101 wrote:Och Benke? Skall inte du med??? LArs Dahl? Öhlund? GW, Faster osv oxå, såklart! Kom igen nu! Vi har ju en titel att försvara, ffs!
Ett illvilligt rykte gör gällande att Lars Dahl börjat med Kite så han kommer nog inte till Kanallandet…!
-
Hänkö;608102 wrote:Ett illvilligt rykte gör gällande att Lars Dahl börjat med Kite så han kommer nog inte till Kanallandet…!
Var det inte Lars som fick en ny AHD-bräda av Bringdahl eftersom han var den som förbättrat sina resultat mest?
Han måste ju bara komma och visa vad han går för numera. -
Jag klickar på det gröna plusset på events, men inte dyker jag upp i listan…??
OCH så kan jag meddela att det är grymvår i Amsterdam!! Ca 15-20 + på dan!
Verkar blåsa utanför studion oxå!
Ska bli kul å åka tillbaka och inte jobba!Synes.
-
Thomas Althin;608107 wrote:Jag klickar på det gröna plusset på events, men inte dyker jag upp i listan…??
OCH så kan jag meddela att det är grymvår i Amsterdam!! Ca 15-20 + på dan!
Verkar blåsa utanför studion oxå!
Ska bli kul å åka tillbaka och inte jobba!Synes.
JA, just det. Tryck även på add
/ Uffe
-
Badjanne;608104 wrote:Var det inte Lars som fick en ny AHD-bräda av Bringdahl eftersom han var den som förbättrat sina resultat mest?
Han måste ju bara komma och visa vad han går för numera.Håller med dig Janne!! Jag ska hetsa iväg honom till Hollandet…!! Klart han ska upp till bevis!!
HD-777
-
Hänkö;608116 wrote:Håller med dig Janne!! Jag ska hetsa iväg honom till Hollandet…!! Klart han ska upp till bevis!!
HD-777
Ja, gör det! När kommer du själv ut på vattnet? Vet att du skyller på arbete och skador…:wink:
/ Uffe
-
Hänkö;608102 wrote:Ett illvilligt rykte gör gällande att Lars Dahl börjat med Kite
Om det ryktet skulle sammanfalla med vad Lars faktiskt gör så är det tveklöst det mest tragiska jag hört i år. Det kan bara inte stämma. Jag är i chock och nog lite upprörd. Förhoppningsvis i onödan.
-
Kommer inte, två tentor samt bokad vecka i Dk veckan därefter. Men jag skulle gärna vilja vara där.
-
Jester;608101 wrote:Och Benke? Skall inte du med??? LArs Dahl? Öhlund? GW, Faster osv oxå, såklart! Kom igen nu! Vi har ju en titel att försvara, ffs!
Kommer inte, två tentor den veckan och bokad vecka i Dk veckan efter. Men jag skulle gärna vilja vara där.
-
Mattias J;608015 wrote:MakE och MacR ska nog med, men inte alla dagar precis som jag. Vi har iaf pratat om att åka samtidigt…..
det beror på hur det går med askmolnet
-
Hänkö;608102 wrote:Ett illvilligt rykte gör gällande att Lars Dahl börjat med Kite så han kommer nog inte till Kanallandet…!
Lögn och f&%€#”at förtal, MEN jag är ändå har ändå överseende med utspelet. Blev i går bjuden på en rungande D-A-D konsert av Hänkö & Co! Life´s Gooooooood!
=> 20/80 med oddsen i fel riktning att jag kan vara med och tampas med “Ostskallarna”, men jag jobbar på det!
-
Hallå,
är det någon som kan ta med en Fanatic Speed hem från Holland? Jag har köpt en genom Eric Loots (speedsurfingblog) som kommer att vara på rematchen men jag har ingen möjlighet att själv åka ner och ta hem den.Jag bor i Stockholm men kommer att vara på Haga 13-16e.
Kan en back bira vara lagom fraktarvode?
Mvh / Mick
-
Mick, beror lite på hur mycket utrymme det blir över i bussen. Vi skall ju trots allt ha med 8 brädor o 10 segel + master o bommar… Men får den plats så hjälper vi gärna till
Logga in för att svara.