Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu gäller det!!!
-
Jester;608710 wrote:Mick, beror lite på hur mycket utrymme det blir över i bussen. Vi skall ju trots allt ha med 8 brädor o 10 segel + master o bommar… Men får den plats så hjälper vi gärna till
Men…..Tar ni betalt i öl?
-
Hmmm… Nä, det är nog inte det bästa betalningsmedlet i vårt fall…
-
Grymt schysst, Jester!
Andra valutor kan så klart ordnas.
/ Mick
-
Mick;608722 wrote:Grymt schysst, Jester!
/ Mick
Coca Cola + färskpressad apelsinjuice i mängder är det som gäller i den bilen!
-
getwet;608714 wrote:Men…..Tar ni betalt i öl?
En av varje sort är väl OK?
-
Mick;608722 wrote:Grymt schysst, Jester!
/ Mick
Allt som är runt går bra för dem, typ hamburgare, köttbullar, pizza etc helst i fryst format så de kan värma i micron:cool2: Några flak jolt-cola borde göra jobbet också..
-
P Malmkvist;608734 wrote:Allt som är runt går bra för dem, typ hamburgare, köttbullar, pizza etc helst i fryst format så de kan värma i micron:cool2: Några flak jolt-cola borde göra jobbet också..
Här en bild från förra året.
Klubbens slaktare är grym. Efter hans käk behövs inget viktbälte. -
SWE117;608119 wrote:Ja, gör det! När kommer du själv ut på vattnet? Vet att du skyller på arbete och skador…:wink:
/ Uffe
Tjena Uffe..! Ja polisarbete och surf går inte ihop…! Å tro det eller ej nu bröt jag tå-h-lvetet igen. Igår på självskyddsträning så nu ska den jäveln opereras=ingen surf på länge!! Bara å lägga ner verksamheten. Jag får bli tränare istället till barnen som jag ska slänga igång på brädan i sommar. Alternativt blir jag heltidscaddie till Larsch och Jildestad. Nej förresten…dom tillhör ju en annan klubb….hmmmm. Jag sjukskriver mig och blir “ranger” ute vid Klagshamn istället. Tar med mig tjänstepuffran och laddar med salt och håller ordning på fulparkerare och kitare…hihi!!
Bildbevis på tån kommer…! Hoppas vara fit for fight till Klagan-tävlingen iaf. Holland var tyvärr aldrig aktuellt pga tid och pengabrist. Jag är sååå avis på Er andra som verkar ha en ankdamm med slantar…hehe! men visst,,,,prioriterar man bra och har en förstående flickvän/sambo/fru så går ju allt. Vi köpte en 8-knops Maximbåt förra veckan så jag får väl lägga upp sessions från den i maj!!Kör hårt nu mina klubb-camerados
-
Hänkö;608832 wrote:Tjena Uffe..! Ja polisarbete och surf går inte ihop…! Å tro det eller ej nu bröt jag tå-h-lvetet igen. Igår på självskyddsträning så nu ska den jäveln opereras=ingen surf på länge!! Bara å lägga ner verksamheten. Jag får bli tränare istället till barnen som jag ska slänga igång på brädan i sommar. Alternativt blir jag heltidscaddie till Larsch och Jildestad. Nej förresten…dom tillhör ju en annan klubb….hmmmm. Jag sjukskriver mig och blir “ranger” ute vid Klagshamn istället. Tar med mig tjänstepuffran och laddar med salt och håller ordning på fulparkerare och kitare…hihi!!
Bildbevis på tån kommer…! Hoppas vara fit for fight till Klagan-tävlingen iaf. Holland var tyvärr aldrig aktuellt pga tid och pengabrist. Jag är sååå avis på Er andra som verkar ha en ankdamm med slantar…hehe! men visst,,,,prioriterar man bra och har en förstående flickvän/sambo/fru så går ju allt. Vi köpte en 8-knops Maximbåt förra veckan så jag får väl lägga upp sessions från den i maj!!Kör hårt nu mina klubb-camerados
Härligt att höra att du iaf är frisk och hel i knoppen:grin:, har själv en bruten tå som spökar lite då o då, skadan brukar vilja slitas upp igen när man gippar och trycker i från. Heltidscaddie, tycker du gör bra ifrån dig som SCK ambassadör:smirk:.
Ja nu börjar vi packa prylarna inför avfärd fredag morgon. Räknar med att vara nere till fredagkväll och knäcka en pils ihop med våra landsmän.
Får vi bara VIND, lovar vi att köra hårt:cool2:/ Uffe
-
Vi = Jag, Richardsson, Tohed åker inte pga för dålig progg , men hoppas vi har fel så ni får köra hårt.
/markus
-
SWE117;608880 wrote:Härligt att höra att du iaf är frisk och hel i knoppen:grin:, har själv en bruten tå som spökar lite då o då, skadan brukar vilja slitas upp igen när man gippar och trycker i från. Heltidscaddie, tycker du gör bra ifrån dig som SCK ambassadör:smirk:.
Ja nu börjar vi packa prylarna inför avfärd fredag morgon. Räknar med att vara nere till fredagkväll och knäcka en pils ihop med våra landsmän.
Får vi bara VIND, lovar vi att köra hårt:cool2:/ Uffe
Borde stängt av mobilen idag!! Ortopeden ringde och han vill skära upp min fina, blåa tå på tisdag…..!!! men han gör det för framtiden säger han!! Med andra ord…. 0 knop nästa vecka. Hälsa alla Cheezheads…GO SCK GO !!!
-
mackee;608905 wrote:Vi = Jag, Richardsson, Tohed åker inte pga för dålig progg , men hoppas vi har fel så ni får köra hårt.
/markus
Ja, hörde det från Tobhed. Tyvärr ser det inte helt övertygande ut, proggen alltså. Trist att vi inte blir fler, men om vi har fel med progg.. då j…..:wink:
/ Uffe
-
SWE117;608999 wrote:Ja, hörde det från Tobhed. Tyvärr ser det inte helt övertygande ut, proggen alltså. Trist att vi inte blir fler, men om vi har fel med progg.. då j…..:wink:
/ Uffe
Vad är det för progonser ni har?
Måndagen den 3 maj ser ju helt överjävligt grym ut i hela Holland med nordlig vind på över 15 M/S!
Logga in för att svara.