Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu har den landat, alltså en Foretrex 101

• Knatte

Gäst
    7 augusti, 2005 vid 17:44

Har du testat att starta om GPSar programmet och hämta om datan från GPS:en igen?
    Sedan finns ju ett “Scale” reglage uppe i menyraden.
    Kolla om du kan förminska/förstora racet, detta kan göra att något synns bättre i GPSar.
    Funkar inte detta, så får väl TBsurf rycka ut med det tunga artilleriet smile.gif

• Knatte

Gäst
    10 augusti, 2005 vid 17:20

Idag har jag provsurfat kombinationen Foretrex och Aquapac smirk.gif
    Det funkade helt ok att placera GPS:en på vänster arm.
    Man kunde tydligt läsa av displayen under surfingen. Jag såg tydligt när jag peakade idag och vildsint nådde topphastigheten 7.5 knop blush.gif ooo.gif
    Kallas det bomkörning när vinden tvärdör..

Det kanske inte hade funkat lika bra att avläsa över 30 knop, men idag var det inga problem smile.gif

• jester

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 18:42

Det e väl kul o guppa i 7.5 knop??

Trodde jag var dömd att göra samma igår kväll, men fick trots allt lite vind mot slutet… Inga topptider (stannade på 26.9 knop), men kul o få plana lite.

Kan nämna att Rågelund har fått ännu en medlem i 30-knops klubben idag. Micke körde 30.1 knop med en RRD SX125 och ett Stealth 6.5 (2004). Grattis, Micke!

• Knatte

Gäst
    10 augusti, 2005 vid 19:06

Jättekul cool.gif
    Kul att det är strömhopp med 30+ knop tider nu…
    Snart får vi väl sätta holländarna på pottkanten tongue.gif
    Hoppas bara, att jag snart kan få lägga vantarna på min nya Sonic W55 och få kolla potensionalen på denna laugh.gif

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu har den landat, alltså en Foretrex 101

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.