Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu har jag beställt en…..

• boman

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 12:08

Läcker!! cool.gif

• jester

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 12:28

Gött!

Ser snabb ut…

Hmmm… Börjar nästan ångra att jag nyss köpt ny hemmabioprojektor, samt en ny dator… Så det blir inga nya prylar för mig det närmsta året… Skiiiiiit!

Iofs vet jag att vissa andra västkustbor skall kitta upp sig inför nästa säsong…

• tbsurf

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 12:36

Om jag har förstått allt rätt så är warpspeed shape’ad mer som en extrem hårdvindsslalom än en ren speedbräda, och med tanke på hur vattnet oftast ser ut där jag försöker åka fort så passar den som jag sa tidigare, perfekt cool.gif

• getwet

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 14:07

Märkligt, det kommer se ut som om den vore klonad på Fituna….

• tbsurf

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 15:13

hehe, ja nu jävlar ska det bli åka av framöver, så får vi se om jag lyckas klona dina tider iaf laugh.gif

och ett stort kors i taket för att våran hardcore Fitunalocal Bappel “forfun” äntligen har klivit i en riktig speed/slalomplanka, det var fan på tiden laugh.gif

http://www.surfbutiken.nu/products.php?cid=8&pid=122

• anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 15:22

Faen vi borde träffas du vet att hela ölandsgänget
    sysslar med hemmabio.
    Även vad han nu heter Get Wet
    Kenneth

• getwet

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 16:12

Projbyte här hemma snart… cool.gif

• jester

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 18:10

Prylbögar är vi allihopa…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 21:32

Ja fan dom börjar bli riktigt billiga nu.
    Vad jag tycker är otroligt är att man kan ta hem biofilmer
    i 5:1 ljud och dvd kvalitet innan dom har premiär på bio i svedala och med svensk text
    Kenneth

• jester

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 21:35

Jupp.

Själv är jag tv-serie-freak… Vem faen behöver sunkig digitaltv när serierna släpps först på nätet, och i mycket bättre kvalitet? Fler och fler kommer ju dessutom i high res och ac3 5.1

Enda anledning till att ha digitaltv är ju att kolla på formel 1…

• tbsurf

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 04:33

klämmer in en liten bild till på EXOCET WARPSPEED cool.gif

• surfen

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 06:20

Snygg bräda, och säkert riktigt snabb!. Funderade på den själv ett tag fast bestämde mig slutligen för att byta ut allt jag har. Segel, brädor ja rubbet. Så det blev en Exocet S3 och en SCross93 istället. Men tror att det även blir en Turbo Boost67 till vårvindarna som är på väg. Självklart klämmer man i med en Exo Wave85 också. Allt hämtas och packas upp kartongnytt till nästa vår. grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 16:22

surfen. skiter du stålar. nu blev jag så jävla avis.

• nordgren

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 16:35

Hum, liten fråga bara men ligger inte 3S och turbo boost67 väldigt nära varandra i användarregistret? confused.gif Känns som de är till för samma sak, eller är det bara jag som är dåligt insatt i dessa brädor?

• surfen

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 17:33

Har ett tryckeri wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu har jag beställt en…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.