Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu har jag beställt en…..
-
Nu har jag beställt en…..
Publicerad av tbsurf på 21 oktober, 2005 vid 10:06EXOCET Warp Speed, 230cm lång, 50cm bred, tar segel från 6,6 och neråt, perfekt
surfen svarade 19 år sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Gött!
Ser snabb ut…
Hmmm… Börjar nästan ångra att jag nyss köpt ny hemmabioprojektor, samt en ny dator… Så det blir inga nya prylar för mig det närmsta året… Skiiiiiit!
Iofs vet jag att vissa andra västkustbor skall kitta upp sig inför nästa säsong…
-
Om jag har förstått allt rätt så är warpspeed shape’ad mer som en extrem hårdvindsslalom än en ren speedbräda, och med tanke på hur vattnet oftast ser ut där jag försöker åka fort så passar den som jag sa tidigare, perfekt
-
Märkligt, det kommer se ut som om den vore klonad på Fituna….
-
hehe, ja nu jävlar ska det bli åka av framöver, så får vi se om jag lyckas klona dina tider iaf
och ett stort kors i taket för att våran hardcore Fitunalocal Bappel “forfun” äntligen har klivit i en riktig speed/slalomplanka, det var fan på tiden
-
Faen vi borde träffas du vet att hela ölandsgänget
sysslar med hemmabio.
Även vad han nu heter Get Wet
Kenneth -
Ja fan dom börjar bli riktigt billiga nu.
Vad jag tycker är otroligt är att man kan ta hem biofilmer
i 5:1 ljud och dvd kvalitet innan dom har premiär på bio i svedala och med svensk text
Kenneth -
Jupp.
Själv är jag tv-serie-freak… Vem faen behöver sunkig digitaltv när serierna släpps först på nätet, och i mycket bättre kvalitet? Fler och fler kommer ju dessutom i high res och ac3 5.1
Enda anledning till att ha digitaltv är ju att kolla på formel 1…
-
Snygg bräda, och säkert riktigt snabb!. Funderade på den själv ett tag fast bestämde mig slutligen för att byta ut allt jag har. Segel, brädor ja rubbet. Så det blev en Exocet S3 och en SCross93 istället. Men tror att det även blir en Turbo Boost67 till vårvindarna som är på väg. Självklart klämmer man i med en Exo Wave85 också. Allt hämtas och packas upp kartongnytt till nästa vår.
-
surfen. skiter du stålar. nu blev jag så jävla avis.
-
Hum, liten fråga bara men ligger inte 3S och turbo boost67 väldigt nära varandra i användarregistret? Känns som de är till för samma sak, eller är det bara jag som är dåligt insatt i dessa brädor?
Logga in för att svara.