Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu har jag beställt en…..
Jo det är dom nog, men jag tror att det skiljer en del på vattnet. Jag tror S3an är lite mera lättsurfad, och ger lite mera timmar på vattnet än TB67 som är lite mera renodlad för att ge lite mera fart? Satt länge och grunade på vem jag skulle ta av dom två, valet blev en S3a som jag tror passar mig bättre som största bräda, det är ändå 5liter upp mot TB67. Kanske valde fel som jag gjorde? men nu är valet gjort, så vi får se nästa säsong hur det blev…. Är det för lite fart i S3an så får jag väl kolla upp en TB67 ändå, men det känns att S3an blir bra för mig med ett Challenger Fluido 7,3m²
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu har jag beställt en…..
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.