Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nu jävlar stockholmare är det 3,7 som gäller!
-
Nu jävlar stockholmare är det 3,7 som gäller!
Publicerad av robin på 18 oktober, 2013 vid 06:43robin svarade 11 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Några repor med 7.0 på Lövstabadet mitt på dagen sen dog vinden.
Jäkla prognos… -
Det drog på bättre i skärgården. Gässade för fullt på eftermiddagen…
-
Vi var två man på Salnö-revet idag! Riktigt fin vinkel och glassy vågor.
4.3-4.5 var storleken på vågpryttlarna! -
Bara två? Var det så kallt? Härligt att det blev bra segling! Och lite skönt att det bara blev 4,5!
-
Tror att de flesta trodde det skulle vara kallare än det var.
Jag körde med öppna tumvantar och polarn utan handskar. Sol hela tiden dessutom! -
@challgren 717688 wrote:
Tror att de flesta trodde det skulle vara kallare än det var.
Jag körde med öppna tumvantar och polarn utan handskar. Sol hela tiden dessutom!Vi från Uppsala var uppe vid Öregrunds Grepen å körde, kändes lite bistert när man körde ut, snöblandat regn, va fan håller jag på med tänkte jag då? Men väl på plats så sken solen och 4grader i luften betydligt varmare i vattnet, började med vinterhandskar men slängde dom efter ett tag å körde med vanliga handskar, lite byigt var det i vinden, började med 4,2m² slutade med 4,7m² segel. En riktigt bra dag i alla fall!
-
Ser härligt ut. Det är ofta jag undrar om man är riktigt klok som håller på med den här sporten i vårt land, men ibland blir man ju rikligt belönad för galenskaper också!
Logga in för att svara.