Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nu kan du köpa din Speedtshirt!
-
Grymt coolt!
Nu måste fan isen släppa snart så man kan komma ut å börja logga sessions!! -
Härlig motivation.
En fråga bara: Står det vindsurfing någonstans? Ser inte det av bilderna. (Man vill ju inte bli tagen för scooteråkare el. dyl.)
Om inte, är det ok att logga en 40 knopare på skidor och sedan glänsa med den på stranden? 😉
-
fredrik.ygge wrote:Härlig motivation.
En fråga bara: Står det vindsurfing någonstans? Ser inte det av bilderna. (Man vill ju inte bli tagen för scooteråkare el. dyl.)
Om inte, är det ok att logga en 40 knopare på skidor och sedan glänsa med den på stranden? 😉
kan bli svårt att få den filen godkänd :crazy:
-
Ha ha! Tack för trösten Jesper. Vet i tusan om jag inte ser att tbsurf redigerade inlägget till ett lite snällare efter din kommentar. Inga hard feelings tbsurf! Om folk arbetar hårt ideellt och gör en jättesnygg T-shirt och man där sticker in näsan och undrar om de inte glömt skriva vindsurfing på vindsurfing-T-shirten får man nog tåla en liten snyting.
-
Nu när du har en ny snabb fena, så kommer du köra 40 knop ändå… 😀
-
fredrik.ygge wrote:Ha ha! Tack för trösten Jesper. Vet i tusan om jag inte ser att tbsurf redigerade inlägget till ett lite snällare efter din kommentar. Inga hard feelings tbsurf! Om folk arbetar hårt ideellt och gör en jättesnygg T-shirt och man där sticker in näsan och undrar om de inte glömt skriva vindsurfing på vindsurfing-T-shirten får man nog tåla en liten snyting.
Jag tror inte vi sett slutet på dessa tröjor ännu, ny edition kanske till hösten eller nästa säsong. Det är lite upp till er också hur tröjan ska se ut, så vi ser fram emot förslag.
Framledes KANSKE det blir ett gemensamt tryck för hela GPS-speeds. vilket vore djävligt coolt tycker jag. Men än så länge kör vi den Svenska varianten och ser till att den bli kanon.
-
Knatte
Gäst6 april, 2006 vid 18:56fredrik.ygge wrote:Härlig motivation.En fråga bara: Står det vindsurfing någonstans? Ser inte det av bilderna. (Man vill ju inte bli tagen för scooteråkare el. dyl.)
Tycker faktiskt Fredriks fråga, inte är så korkad ändå.. För oss windsurfare är det ju självklart att vi snackar windsurfing :laugh:
Men det kan säkert bli frågor från alla andra, vad då 30 knop ?? Då är det ju coolt att droppa ” på en windsurfingbräda så klart “
Men det kan nog vara värt att tänka på, framöver om inte windsurf skall synas någonstans på t-shirten.. -
Knatte wrote:fredrik.ygge wrote:Härlig motivation.
Tycker faktiskt Fredriks fråga, inte är så korkad ändå.. För oss windsurfare är det ju självklart att vi snackar windsurfing :laugh:
Men det kan säkert bli frågor från alla andra, vad då 30 knop ?? Då är det ju coolt att droppa ” på en windsurfingbräda så klart “
Men det kan nog vara värt att tänka på, framöver om inte windsurf skall synas någonstans på t-shirten..Köper resonemanget rakt av, vi försöker fixa det till nästa omgång, när det nu blir.
-
Knatte wrote:fredrik.ygge wrote:Härlig motivation.
Men det kan nog vara värt att tänka på, framöver om inte windsurf skall synas någonstans på t-shirten..Nä inte alls korkat! tänk om någon tar en för att kört 30 knop på en skoter eller 30 knop på skidor när man står på stranden en solig dag på haga….
Eller Pitehavsbad i januari dag, Jaså Boman har du vart ut piskat upp skotran i 30 knop nu igen du e som duktig du, min gick som upp i 160km/ över torneträsk i helgen…fyttirackarn.Har köpt en hel hög surf tröjor genom åren, cutre ,nielpryde, simmer, abora,mfl och på nästan inga har det stått “vindsurfing” på. jag vill inte ha det på dom och inte heller på den här!
;-))
-
Jag och några andra kompisar i TT vill ha tröja med texten
“Better 60+ than 30-45 knots”
Det tar några år för er andra att få bära en sådan -
Knatte
Gäst7 april, 2006 vid 18:54lbj wrote:Jag och några andra kompisar i TT vill ha tröja med texten
“Better 60+ than 30-45 knots”
Det tar några år för er andra att få bära en sådan
Lars! Det måste väl vara lättare för alla inblandade, om du ökade några knop :tongue: Då slipper de trycka nya tröjor 😮 :rolleyes: -
Annars vill jag minnas att Surfsport nån gång hade med ett foto på en bil med en dekal som sa “LIFE BEGINS AT 40 KNOTS”.
-
Fick min tisha och dekal via posten idag. Grymt snygga! Thx!!!
Logga in för att svara.