Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nu kan jag sälja surfgrejorna!

• nu kan jag sälja surfgrejorna!

Publicerad av ian på 12 december, 2005 vid 18:30

lär ha tagit körkort idag och kan numera köra omkring i en varm bil istället för att löjla runt i kylan me gummidräkt på varför alla mina surfgrejor är till salu. lägg ett fett bud!

(tyvärr kelso, bommen är ej till salu)

ola_p svarade 19 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • flip

Medlem
    12 december, 2005 vid 18:37

Han har börjat kita egentligen men vill inte erkänna på vindsurfing konfen. Bra jobbat Ian!!!!!!

• baez

Medlem
    12 december, 2005 vid 18:42

Vadå, du har börjat köra bil istället för att surfa confused.gif

• clemens

Medlem
    12 december, 2005 vid 18:57

Fett grattis!

• stinger

Medlem
    12 december, 2005 vid 19:36

Jag gjorde precis tvärtom, bara några dagar efter att första bilen var införskaffad var den vackert utsmyckad med vindsurfingbräda på taket.

• ola_p

Medlem
    12 december, 2005 vid 20:44

Gutt!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2005 vid 11:40

Iaaaannnn!!!!!
    Så du fick det mot alla odds cool.gif Shit, nu gäller det att se upp ute på vägarna. Ian is out there.
    Kelso

• s

Medlem
    13 december, 2005 vid 12:36

Gott Ian! Grattis!

Hade du inte haft så sunkiga surfprylar så hade jag bytt allt jämnt mot min surfbuss grin.gif

/Staffan

• lars_k

Medlem
    13 december, 2005 vid 13:01

Jag fattar inte hur du resonerar. Nu kan du ju ta dej ur Ghettot och surfa på riktiga ställen. Sälja prylarna i det läget verkar ju vansinnigt.
    Menmen… Grattis iallafall. wink.gif

• trupp

Medlem
    13 december, 2005 vid 13:25

Vad heter filmen som citatet “nobody wanted to eat the goat…” kommer från? Har sett halva, den delen där galna, utsvultna surfare slaktar get-stackarn… Letar efter filmen för att se resten.

Grattis till kortet förresten!!
    /Eke

• ola_p

Medlem
    13 december, 2005 vid 14:15

Second thoughts heter rullen om jag inte missminner mig, har den iaf nånstans hemma.

• basse

Medlem
    14 december, 2005 vid 07:01

Har du den Ola…. rippad?

• ola_p

Medlem
    14 december, 2005 vid 07:57

Jag har DVDn..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nu kan jag sälja surfgrejorna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.