Senaste nytt › Forums › Nu kommer det……
-
Nu kommer det……
Posted by getwet on 26 augusti, 2003 at 14:37Norra Östersjön imorgon efm (enligt båtwebben, skärgård) NO-N 14-17……..många skuggmöten nu på jobbet!!!
joel replied 21 years, 4 months ago 10 Members · 18 Replies -
18 Replies
-
Vilken tur att man bor vid Norra Östersjön ….hmm
Vart åker man nu då?
-
Lite orolig bara…För det har sett ut o blåsa en del 2 dagar framåt…hela tiden…men alltid 2 dagar framåt. Men nu ser det iaf lovande ut (blåst EN dag framåt bara). Som sagt lite viktiga kundmöten i morron förmiddag blir nog bra.
-
Gålö Skälåker är ett ställe som funkar så länge det inte blir NV.
Johan
-
Snäck utanför Visby… kan bli bra… just nu ingen vind men det kommer nog. Vill bara säga att nu har man stranden och ön för sig själv men det är inget man sörjer. Skulle vara kul om något gäng “vågade” sig över för en höststorm…
CharlieB
-
Sorry Charlie, men hade jag och Uffe känt till det här så hade vi INTE åkt hem i måndags morse. Nu är jag nog lite avundsjuk för på näthinnan kan jag se hur det kommer att se ut på vattnet i efm och imorgon på Ekeviken…
-
Hur tar man sig billigast och bäst över till ön?
Om man kommer från halmstad dvs -
Hallå Charlie
Hemma i Uppsala igen och försöker plugga… Det var riktigt kul på Snäck i söndags hoppas ni får lika bra idag. Kanske kan det bli en höstresa i september.
/Joel -
Kul att höra från dig Joel! Starboarden är i goda händer. Micke filmade dig från berget vid snäck, blev enligt Peter riktigt bra!
CharlieB
-
Billigast till gotland är att åka från Oskarshamn. Klämihop några surfare i en bil så slipper ni betala en massa pengar för “onödiga” bilar.
CharlieB
-
Billigast är att ta bilen till Norra Öland och sedan surfa därifrån över till Snäck
Enklare och smidigare men dyrare är att ta båten från Oskarshamn, ca 1000kr ToR. -
Har lite ångest för vad jag ska satsa på för bräda nu när du tagit hand om Starboarden.
Fick förresten några fina timmar i Ekeviken i måndags då jag och mormor var på utflykt till Fårö, lite tråkigt att segla själv bara.
/Joel -
Ja det vore ju nått…
Men kostar det verkligen så mkt? finns det någon hemsida där man kan kolla anslutningar?
Log in to reply.