Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nu kommer vinden till Gotland…
-
Nu kommer vinden till Gotland…
Publicerad av fastlandsguten på 1 juni, 2007 vid 09:44ONO 8 m/s. Byvindar 9 m/s. 11.6 grader. Disigt
För en timme sen var det 2 m/s… Nu jäklar blir det en bra helg!!
donpedro svarade 17 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Enjoy boys! Flyttar donar o fixar, tror inte jag har möjlighet att komma ut. Vilket känns fantastiskt … hrm
Ha d gott
-
Ha det Riktigt kul på vattnet nu!
Här blåser det 15 m/s just nu och tokrengnar! Prognosen säger att regnet skall upphöra så jag väntar nog någon timme men sen blir det surf i lilla Nyköping också!
Förhoppningsvis funkar Strandstuviken med side onshore från vänster idag och bättre blir det inte här!
/Gammelsmurfaren
-
Lördag blev helt perfekt, många timmars segling. Vi surfade två timmar och sen iväg till ens egna Bröllop! Kan man få en bättre uppladdning 🙂
Ljugarn har nog aldrig varit bättre… -
Men Vafan!!, ett Hot Sails Maui Fire 08 på svenskt vatten!!??!!
Berätta mer…
/M -
He, he. Det är nog efter redigeringen… visst var det ett 08 fire där… 🙂
-
Tjohoo!
Ingen tvekan om det, men av någon anledning är det nu borttaget…
/M -
Oregistrerad
Gäst5 juni, 2007 vid 08:12Ni skulle bara veta…
/Jesper B
-
Kom igen nu PacMan!:laugh:
Inte brukar du tiga om saker och ting…/M
-
Oregistrerad
Gäst5 juni, 2007 vid 09:04MC mfl: With in time… kommer ni alla få veta allt ni vill veta om världens grymmaste superdupersegel som överträffar all tänkbar, och otänkbar hype, som någonsin funnnits kring något segel. Fel – kring någon produkt, fel igen – någonting någonsin. In your local store very sooon!
/Jesp B
PS: Tills dess får ni nöja er med halvdassiga grejor som SO, Smack, Fluid, Diva, Superfreak, Spyclone…
PS2: Sa någon X-fire?
PS3: Många frågetecken är det!
-
He, he. Jag har bilden på datorn. Cache, fina grejor är det. Men jag skall vara en snäll pojke.
-
eller kolla in det japanska beställningsformuläret på Hotsails forumet…
/M -
Verkar sjukt intressant 🙂 Ska bara sälja mina pryttlar först! När får man se ditt glada tryne på Fårö, Jesper??
Logga in för att svara.