Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu Ligger filmen från Gottskär ( Onsala ) uppe

• Nu Ligger filmen från Gottskär ( Onsala ) uppe

Publicerad av nn4an_mike på 23 juli, 2004 vid 13:48

Nu finns filmen från gottskär den 21 juli med på steffo’s ftp i katalogen ”nya”.

Tar gärna emot såväl positiv som negativ kritik. (Jag är medveten om att grammatiken i den engelska förtexten suger, men jag orkade inte ändra det när filmen väl var klar)

En annan miss är att jag inte skrev ner namnen på åkarna, detta beror inte på bristande respekt utan helt enkelt p.g.a att jag inte visste namnen på dem…

Mvh Micke laugh.gif

nn4an_mike svarade 20 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • leroy

Medlem
    23 juli, 2004 vid 14:14

jag hittar inte den ?? frown.gif Antingen är jag blind eller … cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juli, 2004 vid 14:17

Här e länken till filmen som heter Gottskär 2004-07-21

ftp://ftp.steffo.nu/nya/040723/

Mvh Micke

• kongos

Medlem
    23 juli, 2004 vid 20:33

Är det bara jag eller fungerar inte denna?

/E

• nn4an_mike

Medlem
    23 juli, 2004 vid 21:18

hmmm , vad menar du med att den inte funkar ? är det länken eller filmen som inte funkar ?

Om vi tar scenario 1 ( att länken här ovan inte funkar), så kan du ju gå in manuellt i steffos ftp, klicka på mappen ”nya” och sen på mappen ”2004-07-23” – i den mappen ligger filmen.

Om vi tar scenario 2, ( Att du lyckas ladda ner filmen, men den funkar inte i din mediaplayer ) så kanske felet ligger i att du har för gamla / felaktiga codecs installerade .

Om det ändå inte funkar så kan du adda mig på icq’n ( nummret står på min användarprofil) så kan jag skicka filmen till dig .

Mvh Micke laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu Ligger filmen från Gottskär ( Onsala ) uppe

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.