Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Nu öppnar vi på Kap Verde!

• Nu öppnar vi på Kap Verde!

Publicerad av farbrorfraz på 22 december, 2012 vid 00:04

Efter en grym sommar i Portugal och en turbulent höst med många vändor, har vi änligen lyckats sticka ner en beachflagga på Kap Verdes vidsträckta sandstrand.

Nu öppnar vi vår vinter-skola här i Santa Maria, Sal. Vi erbjuder skönt häng i våra solstolar, kiteskola till de som inte ännu hunnit lära sig kitesurfa eller vill fila på färdigheterna, uthyrning av kites och brädor, guide till bästa caipirinhan och mycket mer!

Ni hittar oss i det som förr hette Turtle Shack. Det är en bar och restaurang på stranden som just nu renoveras, där vi hyrt in oss i ett ljusblått litet utrymme på strand-sidan. Det ligger mitt för Salinas, ett 5-stjärnigt komplex som snart kommer att öppnas, och mitt emellan SurfZone och club mistral.

Ska ni till Kap Verde i vinter, kom förbi och skaka tass så tar vi en öl på kvällen och kanske en våg på Ponta Preta.

Läs mer om skolan på cv.escoladekitesurf.com

Kiteandgo.com kommer inom kort erbjuda camps och liknande!

Vi ses här i värmen!

Mvh
    Anders Modin

pappasurf svarade 12 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • m-c

Medlem
    22 december, 2012 vid 20:55

Hur står det till borta på Angulos center? Inte mycket ny info på deras site…
    /M

• farbrorfraz

Medlem
    27 december, 2012 vid 12:13

@M C 704812 wrote:

/M

Jag vet faktiskt inte. Vad jag har hört har Josh själv flyttat till usa. Men jag har ingen bra koll.. Verkar som restaurangen fungerar iaf.

• m-c

Medlem
    27 december, 2012 vid 12:22

Tack.
    Japp, Josh flyttade såvitt jag vet till Boston, direktflyg finns till CV därifrån…

/M

• pappasurf

Medlem
    27 december, 2012 vid 19:52

@M C 704812 wrote:

/M

Var på Sal i början av december, hyrde inte på Angulo men det verkar ha bra vindsurfingutrustningar (grejer från 2012).

• m-c

Medlem
    28 december, 2012 vid 15:21

Tack, gott att höra, åker snart tillbaka:)
    /M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Nu öppnar vi på Kap Verde!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.