Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nu sida
-
nu sida
Publicerad av anonym-anvandare på 18 november, 2000 vid 12:22Det har startat en ny sida på nätet , där säljer dom utgående varor samt partier till mycket låga priser sidan finns på http://www.outletsport.nu ,eller tryck på loggan ovanför sidan.
anonym-anvandare svarade 24 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Är det inte Megascene-bögarna??? Samma grejor iaf
-
Ja det är Megascene grejer, priset borde sänkas mer !
-
Det roliga med sidan är att det är en F2 på länken..HAHAHHOAHOAHOAHOAHOAHAHO…kolla själva!!
-
verkar som om någon är ute efter att få många besökare på kort tid ( mkt. F2 det var!).
-
Kolla då på länken över siten här..pucko..är det inte en F2 på deras logga så kyss mig i RÖVEN!!!! Outletsport…
-
Ok det var så du menade,”sorry” trodde att du menade att den var länkad till F2 Väldigt vad aggressiv man kan bli då….. ta´t lugnt kan inte vara bra att hetsa upp sig så :0)
-
Har hört att dom fått tag på ett lager med F2 som dom dumpar på sin outlet inom kort.Dom kommer tydligen att dumpa det mesta som dom får tag på.det är säkrast att vara mailkund där,jag har i alla fall fyllt i mitt mail där.
-
Kan varmt rekommendera att handla av PAsport/Outlet som har bra priser men framförallt kunnande om windsurfing. Man behöver inte heller vara rädd för att han ska sälja på en segel osv som är helt fel för ens behov. Kanonbra butik!!! Jag har handlat på de flesta surfbutikerna i Västsverige och på min lista ligger PAsport högt, tätt följt av Whitewater medan en surfbutik i Varberg kommer långt ner på listan.
-
Halft rätt… Det är PA som har sidan i samarbete med megascene.
Så de så. -
Det luktar för mycket smyg reklam över hela konfen, kan inte ni hålla er på sälj avdelningen. Kanske kan det läggas upp en avdelning för butiker och företag att marknadsföra sig så vi slipper dom här inläggen om kund som är jätte nöjd och vill att alla ska köpa!
Logga in för att svara.