Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nu SMÄLLER DET
-
Nu SMÄLLER DET
Publicerad av samhansson på 3 augusti, 2006 vid 17:34tänker fan nte missa gisslöv i år…
Vem ska med lör/sön?ola_p svarade 18 år, 3 månader sedan 23 Medlemmar · 42 Svar -
42 Svar
-
Antar att det kommer bli rätt bra vågor, hur e Abbekås eller Mossbystrand, mindre eller större vågor? Får man vara där?
-
Det ser ut att vara ok med vind redan imorgon. Någon från malmö/lund som är ledig och som är sugen på att åka en tur redan då?
-
vet inte men ja ska köra skiten ur alla
Ps:Uppdaterat bajsflame.se
-
SamHansson wrote:tänker fan nte missa gisslöv i år…
Vem ska med lör/sön?missade inte det i höstas och tänker inte missa det i år heller! jag är på!
-
campingläger med öl-lager o eld lörd/söndag?????????
villka är på? vi blir iaf jag o rasmus (han har inge val)
tomas o så kanske niklas o tony eller????
carrrrrroooooo???? jag bjuder dig en öl eller 4 om du stannar =0)
skåningarna? kom igen!TOKLYCKLIG över att det är min lediga helg oooooopiiiiiiii!!!
-
Flerdygnsprognos:
Lör: Nordost, 11-15 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.
Sön: Nordost, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
Mån: Nordost, 9-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
Tis: Nordost, 6-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 10 m/s.fyy fan..
-
Ser ju gött ut, det lär ju bli en och annan w-surfare oxo där det är bra vågor..
-
jag kalle och martin kommer oxå ifall man nu blir ledig från jobb..
-
Sweet, Nick and I are still undecided if we are going to Öland with a couple of guys from switzerland, or if we are gonna do the whole drowning in the waves thing….. You guys all know its gonna rain right?? Camping could be a problem.. although I know of “Stuga” about 10 minutes drive from the beach a little north of Kivik….. We could all crash out there maybe?
Logga in för att svara.