Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu SMÄLLER DET

• yeeah

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 13:59

mm tror fan det blir för mkt vågor för min del, lite väl bra för att köra vågor för första gången…

man kanske ska dra sig dit o kolla iallafall!

• ola_p

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:15

Jonaish, jag skulle föredra havsutsikt, jämnt underlag och lite vindskyddat.. 😉 Är det lungt att slagga i bussen på parkeringen?
    yeeah, Det är nog en korrekt analys, bra tryck i vågorna, på 3, kanske 4 meter.. skiter det sig är det nog tyskland nästa, och det lär dessutom vara riktigt mycket folk på vattnet.. Hur många kitare är ni som har prylar för 14-17m/s och kör riktiga fetingwaves?

• pewe

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:20

Sam tar du med dig filmkamera? Jag har fixat kläder…. 😉

• jonaish

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:26

den som betalar bra kan få sova i mitt rum 😀

de finns bra med plats ute hos korna om de går för sig 😉

allt löser sig med pengar ola.. och jag har ca 5 platser till salu på parkeringen.. ALLA kan absolut inte stå på parkeringen om någon olycka händer så kommer inte ambulansen ner vet du…..

OT… havsutsikt, jämnt underlag och lite vindskyddat….hmm.. ska försöka

• hugeo

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:47
    Ola_P wrote:
    Jonaish, jag skulle föredra havsutsikt, jämnt underlag och lite vindskyddat.. 😉 Är det lungt att slagga i bussen på parkeringen?
    yeeah, Det är nog en korrekt analys, bra tryck i vågorna, på 3, kanske 4 meter.. skiter det sig är det nog tyskland nästa, och det lär dessutom vara riktigt mycket folk på vattnet.. Hur många kitare är ni som har prylar för 14-17m/s och kör riktiga fetingwaves?

haha, bara en som är tillräckligt FET… han heter Hugge tjock! Ska bli sjukt gött o se alla plattvattensfiskar tappa hakan imorrn bitti!

• aka_kalle

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 16:45

martin ring mig! vi ska på tur!

• krillan82

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 16:52

tjennare… Jag snackade med Crille… han kunde inte hänga med… men han och jag drar till Höllviken tidigt som fan i morgonbitti. sen kommer jag kanske ut till er… Kan ju kolla upp om det finns en plats till mig i ngt tält någonstanns.

Ha det super synes förhoppningsvis i morgon

• fredrik-no1

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 17:00

Jag kan tänka mig att dra till Gislöv (från Malmö). Hittar dock inte riktigt, någon som kan tänka sig att köra caravan i morgon. Någon gång på förmiddagen, typ.

• krillan82

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 17:07

Tjennare… inte omöjligt. Jag ska först ner till Höllviken och surfa ett par timmar vid soluppgången. sen ska jag Ev ut till gisslövs hammar. Kanske kan ha följe dit eller ngt..

0706165645. så löser vi det förhoppningsvis

• larssa

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 17:18

Är det fler från Hbg-området som skall dit?
    Övernattning eller hem på em/kvällen igen?

• yann

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 20:03

Vilken prognos är mest pålitig för Gislöv? Den senaste från DMI ser ju inte så lysande ut längre…?

• ola_p

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 20:05

Den ser skit ut ja… Alldelles för nordligt. DMI brukar ju vara pålitligast, och det är ju den som uppdaterad senast, tyvärr.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nu SMÄLLER DET

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.