Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu vet jag vem som

• Nu vet jag vem som

Publicerad av getwet på 18 januari, 2006 vid 08:32

kommer att vara snabbast på svenskt vatten kommande säsong!
    Jag fick nämligen en rätt ”schysst resa” igår under kontrollerade former.
    Ligger för tillfället inne på Astra Zenecas forskningsavdelning och testar nya läkemedel. Igår vid dos (nervblockerande som ibland ger hallisar, synbilder, och lite olika märkliga beteenden i kroppen och hjärnan) såg jag massor av bilder och kortfilmer i dvala. Mycket historierelaterade bilder i livet men även mycket ”fantasy”. Många av bilderna var surfspeedrelaterade och där framgick vem som kommer att vara snabbast för säsong 2006…….:cool2: :cool2:

Upplevde en hel del andra mysiga grejer också….befann mig i två dimensioner samtidigt:cool2:

Jag behåller mina syner för mig själv tills efter säsong så får vi se om jag
    är ”synsk”.

getwet svarade 19 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jester

Medlem
    18 januari, 2006 vid 12:18

Illa att du håller på o drömma om mig på detta sättet. Lite lätt obehagligt, faktiskt… 😉

• Knatte

Gäst
    18 januari, 2006 vid 19:49

Aaah!
    Den drömmen får jag ofta, fast då är det ju självklart jag som står för bragden 😀
    Jag ser GPS:en passerar 34, 35 , 36 , 37 knop och bara ökar:rolleyes:

• the_novice

Medlem
    18 januari, 2006 vid 21:36

Trevliga drömmar….
    Själv får jag mardrömmar där jag riggar om hela tiden och aldrig kommer ut på vattnet 😮

• getwet

Medlem
    18 januari, 2006 vid 22:05

Haha…det vet jag en till som får, en såkallad riggloop som aldrig tar slut och alla andra bara surfar. Jeppe heter han som brukar få den….

• nordgren

Medlem
    19 januari, 2006 vid 14:41

Fasen Getwet, inte ska du väll hålla på att käka svamp och sen kalla det för tester av nya läkemedel. 😉

• jeppe

Medlem
    19 januari, 2006 vid 14:43
    getwet wrote:
    Haha…det vet jag en till som får, en såkallad riggloop som aldrig tar slut och alla andra bara surfar. Jeppe heter han som brukar få den….

Jo visst är det så, men förhoppningsvis kan det botas med kommande säsong och ett rätt häftigt speedkitt. I´m back… 😀

• getwet

Medlem
    19 januari, 2006 vid 15:01

@Nordgren]Fasen Getwet, inte ska du väll hålla på att käka svamp och sen kalla det för tester av nya läkemedel. )[/QUOTE wrote:

:blush: :blush: 😉

• getwet

Medlem
    19 januari, 2006 vid 15:05
    Jeppe wrote:
    Jo visst är det så, men förhoppningsvis kan det botas med kommande säsong och ett rätt häftigt speedkitt. I´m back… 😀

Dags att byta ut fjollhojstället mot en i gummi nu och uppleva riktiga farter. Kul att du är tillbaka denna säsong, jag har saknat dig!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nu vet jag vem som

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.