Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nudå? Torö på onsdag

  • philippos

    Medlem
    4 november, 2010 vid 19:44

    Hehe, ingen rackig karma här inte. Här följer ett urval av dagens bilder. Resterande del visas på lördag hemma hos Jeppe som för övrigt tog hem priset för bäst tagg/ladd framför kameran. Mer sånt!

    Javisst blev det en lyckad dag. Vågorna var visserligen små men fortfarande tillräckligt stora för att ha kul. I övrigt bra vind, vinkel och väder. Synd å klaga. Jag har haft betydligt sämre säsongsavslutningar.

    Bilderna:
    1. Jeppe “makes the most out of it”. Bilden känns ganska typisk för dagen. Vågorna lämnade en del att önska men fotoljuset var det inget fel på.
    2. Poppo bjuder på dagens överlägset slackigaste aerial. Förtjänar nästan ett eget namn.
    3. Masse visar upp vem han hämtat inspirationen från och kör Kauli-stance.
    4. Kom ihåg denna bild till den dagen då Dressman börjar kränga våtdräkter 😛

    Fler bilder hittar ni här!

    Ses på lördag gubbs,
    Filip

  • challgren

    Medlem
    4 november, 2010 vid 20:06

    Snygga bilder. Hade gärna varit där om inte den förbenade halsen hade satt stopp. Tycker nog att några av bilderna ger doktorn rätt över surfskjulägaren vad gäller vågstorlek…men det är klart det kanske ska mätas hawaiian-style 😉

  • mag

    Medlem
    4 november, 2010 vid 20:11

    Vad i all friden gör drMasse nedanför! den inbjudande läppen?

    (O)Nödig kanske?
    /Magnus

  • poppo

    Medlem
    4 november, 2010 vid 20:13

    folk borde slappna av mkt mer i aerialsen, om jag kan claima movet så kallar jag den “the couch” 🙂

    och nej, jag har inte en pinne i stjärten på sista bilden – satan vad jag frös på slutet!

    jeppe stod helt klart för dagens grymmaste ladd, men de flesta gjorde bra ifrån sig!
    tack filip som fotade, alltid kul att se. och tack torö…

    ps. vantar är hin håles uppfinning – mina (kanske lite trånga?) CWM åker i soptunnan nu.

  • jesper-b

    Medlem
    4 november, 2010 vid 20:38

    Sorry för den rackiga fulkarman! Ville väl retas lite men det var kanske inte så kul. Vi hade ju löjligt kul, och det ska vi ju suga på.

    Ja det kanske ligger nåt i att det finns rätt olika skalor att mäta våghöjd på. Men jag måste nog ändå stå på mig lite på den punkten. Head high Hawaiian style är nog det dubbla mot vad vi hade som störst tidigt i morse – minst. Om head-high så tittar man upp mot läppen, rejält, det gjorde vi definitivt inte idag, tja kanske om man simmade, men inte i normalposition på brädan. Men skit samma, det har extremt lite betydelse eftersom det är känslan som gäller och den kan man få i allt från knäskvätt till tripple over head.

    Dissa inte dig själv Masse – du tokrippar ju!

    /JB

  • lars_k

    Medlem
    4 november, 2010 vid 20:46

    Mkt tjafs om våghöjd. Det är ju vinkeln som är det som är intressant. Utan vinkel kan man ändå inte göra mkt ball på vågen oavsett size. Och vinkel verkade ni ha helt OK. Alltid kul med Toröbilder, najs Filip!

  • dr-masse

    Medlem
    4 november, 2010 vid 22:56
    Mag;638525 wrote:
    Vad i all friden gör drMasse nedanför! den inbjudande läppen?

    (O)Nödig kanske?
    /Magnus

    Tittar på den. Fler frågor? :crazy:

  • dr-masse

    Medlem
    4 november, 2010 vid 23:02

    Tack Filip, enormt fina bilder – nu kan du åka med bra karma i bagaget – hoppas du får en grym WA-resa!!

    img_2477.jpg

  • poppo

    Medlem
    5 november, 2010 vid 06:32

    masse boardslajdade sönder den läppen, jag såg det utifrån – riktigt ballt!

  • stoorfaen

    Medlem
    5 november, 2010 vid 07:44

    Riktigt schnygga bilder från svarta backen! Man blir ju bra inspirerad!! 🙂

    Finns det inte några bilder på Bamse-klubben som nötte barnbacken dagen innan!?

  • petter

    Medlem
    5 november, 2010 vid 12:47
    philippos;638521 wrote:

    Härliga bilder, grymt kul förmiddag men fy satan vad kallt det var!
    Riktigt värkte och bultade i fingertopparna efter första sessionen
    Jag vill också till wa…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nudå? Torö på onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.