Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Number of kitesurfers
-
Number of kitesurfers
Publicerad av skotten på 15 december, 2006 vid 17:33Vote if you are a kitesurfer so we know how many there are….
jona_than svarade 18 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag skulle vilja påpeka att denna omröstningen endast kan ge en svag uppskatning, då inte alla känner till steffo lr är reggade här.
Men hur skulle man annars kunna räkna aktiva kitesurfare.
Btw sitter o letar julsånger och kom över denna gamla denga: run dmc-christmas in hollis. så mitt julsångs bidrag blir denna låt! -
ja skulle nog vilja säga att om man inte känner till steffo så borde man inte räknas heller. En annan anledning till att inte räknas är om man säger surfzone.
-
Militären, Vote if you are a kitesurfer!!
Jag trodde du va vindsurfare…..
-
Jag och 3 andra har som projektarbete att skapa en ungefärlig statistik över hur många kitesurfare det finns i Sverige. Vår hemsida är antagligen klar efter jul. Vårt mål är att nå ut till så många kitare som möjligt. Återkommer med mer information när sidan är klar…
-
@sidpiraya 355048 wrote:
Jag vägrar rösta ska fan inte vara med i nån statestik
Rätta in dig i ledet för i h*l*e*e!!! Du e ju Halv dansk! Stå upp för Den rödvita fanan!
-
gött, nu vet vi. Det finns 90 kajtare i sverige. Tur att tråden är klistrad så man slipper glömma bort det
-
well it means all the newbies can click as well… what was your guess BTW googa?
-
scary that there are still people starting during the winter months
Logga in för att svara.