Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NV på västkusten

• NV på västkusten

Publicerad av henkeman70 på 11 november, 2006 vid 19:00

Förra helgen vart det lite Nord i vinden och det blev rätt byigt i Apel.

Vart kör de få kite’are på NNV imorgon i varbergstrakten? Apel & Lej funkar inget vidare på NNV, inte sant? Är det Björkäng som gäller då eller vad?

Är det någon som ska ut imorgon alls? //Henke

kalina svarade 18 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • klw

Medlem
    11 november, 2006 vid 19:18

Du som är elitkille med bowkite skall väl inte klaga på lite vindbyar. :santa:

Jag såg nog hur Du dominerade i Apel idag!

• kalina

Medlem
    11 november, 2006 vid 21:36
    henkeman70 wrote:
    Förra helgen vart det lite Nord i vinden och det blev rätt byigt i Apel.

Vart kör de få kite’are på NNV imorgon i varbergstrakten? Apel & Lej funkar inget vidare på NNV, inte sant? Är det Björkäng som gäller då eller vad?

Är det någon som ska ut imorgon alls? //Henke

Tjenare henrik!
    Skulle köra i apelviken men när jag väl kom ner så dog vinden framför ögonen på mig. Så jäkla snopet. :mad2:
    I morgon så tänkte jag dra ut riktigt tidigt för jag e upptagen :mad2: på eftermiddagen. Ska ni komma ner?
    // Kalina

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA