Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny artikel i corren

• svinet

Medlem
    16 februari, 2006 vid 08:28
    mrmille wrote:
    Texten blev väll som vanligt inget av det man sa men men…

http://www.corren.se/archive/2006/2/16/ikcccaxsxsbdwqx.xml?category1=1096984640-4&category2=1096984640-9

Han är klädd i skyddsväst, knäskydd och hjälm.

hehe skyddsväst??? Har ni krig där uppe eller?

• brickan

Medlem
    16 februari, 2006 vid 09:09

Inte så dålig artikel dom brukar hitta på en massa bra och spännande saker som “plötsligt kom en vindby och draken flög upp” mm men här var det bara något om att fånga byar.

• pjoter

Medlem
    16 februari, 2006 vid 14:48

precis som i vågsurfing gäller det liksom att fånga byarna va.
    man står beredd, kör draken som fan å så kommer vindbyn man ska surfa iväg på..
    ser inget fel i det, har allt sett filmer på er insjökitare, e ju så ni måste göra.

• guran

Medlem
    16 februari, 2006 vid 16:53
    mrmille wrote:
    Texten blev väll som vanligt inget av det man sa men men…

http://www.corren.se/archive/2006/2/16/ikcccaxsxsbdwqx.xml?category1=1096984640-4&category2=1096984640-9

du kuken. när var du uppe i 80 km/h?

• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 17:34
    Guran wrote:
    hörrödu! törs du åka med på nån resa i år eller?
    e du hemma i helgen?
  • mrmille

Medlem
    16 februari, 2006 vid 17:51
    Guran wrote:

Tja ditt spån
    Mina ord var mer…
    “Pressar man riktigt länge kan man komma upp i 80 km/h. Rekordet ligger på 108! Däremot tror jag inte att jag åker snabbare än 50 km/h…”

Sen hur dom skriver det kan ju fan inte jag rå för ditt lilla sliddjur!

😉

• rille

Medlem
    16 februari, 2006 vid 19:31

Guran, vad har mamma sagt om att kalla andra barn för “kuken” ????

Jajajaja, uppskatta hastighet är svårt som tusan o tidningsreportrar har inte ett oätt. Jag kom iaf upp i 63 km/h idag å då började jag bli byxis, även om det var ganska bra underlag. Mätt med GPS så det stämmer nog.

• ollefax

Medlem
    16 februari, 2006 vid 19:36
    Rille wrote:

Jajajaja, uppskatta hastighet är svårt som tusan o tidningsreportrar har inte ett oätt. Jag kom iaf upp i 63 km/h idag å då började jag bli byxis, även om det var ganska bra underlag. Mätt med GPS så det stämmer nog.

Gps! den måste jag låna en dag!

• guran

Medlem
    16 februari, 2006 vid 19:56
    Rille wrote:

som ADHD-barn med en släng av torrets syndrom hade jag det ganska ok hehehe.

nog för att tidningar skriver en massa skit men den här gången är det nog du som glappat för mycket Mille 😉

• mrmille

Medlem
    16 februari, 2006 vid 21:47
    Guran wrote:
    som ADHD-barn med en släng av torrets syndrom hade jag det ganska ok hehehe.

nog för att tidningar skriver en massa skit men den här gången är det nog du som glappat för mycket Mille 😉

Nääää, faen heller
    Senast har jag coffer som vittne, dom skrev på samma vis då.

Du glömde att du nyligen drabbats av oidipus syndromet också!

Hehe

• oaxen

Medlem
    19 februari, 2006 vid 09:18

Ett litet tips: be alltid att få artikeln uppläst före tryck så att du kan korrigera eventuella faktafel. Det brukar aldrig stöta på patrull.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny artikel i corren

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.