Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny bow-kite från Cabrinha, Switchblade

• anonym-anvandare

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:35

En liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?

• piloten

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:35

Är det bara jag eller verkar Naishen mer intressant?

• samhansson

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:47

haha chekka linlängden på bild 2, 3000m eller???

• rocco

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:52

Svar till:

En liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?

[/ QUOTE ]

Switchblade är en kite med lite mindre drag än Crossbow och är mer anpassad för unhook trick.

• tille

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 05:32

Svar till:

[/ QUOTE ]…

For min del synes jeg GK Sonic virker mer intressant, bare det kommer en anordning for unhooked kjøring. Ikke så mye detaljer rundt dette enda….Men baren så superfet ut.

• sj0gren

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 10:05

Svar till:

[/ QUOTE ]

Hehe naish bowkite blev en rejäl flopp då de trodde de kunde komma förbi att utveckla linsystemet. De kör med sitt vanliga har jag hört.

• kongos

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 16:54

Svar till:

…kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?

[/ QUOTE ]

Jasså!? Smartäs!
    Kan herr anonym tala om för mig vilket märke som ofrivilligt kommer ut med en ny modell?

/E

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny bow-kite från Cabrinha, Switchblade

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.