Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny bow-kite från Cabrinha, Switchblade
-
Ny bow-kite från Cabrinha, Switchblade
Publicerad av mrt på 18 augusti, 2005 vid 20:27kongos svarade 19 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
En liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?
-
Svar till:
En liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?
[/ QUOTE ]
Switchblade är en kite med lite mindre drag än Crossbow och är mer anpassad för unhook trick.
-
Svar till:
Är det bara jag eller verkar Naishen mer intressant?
[/ QUOTE ]…
For min del synes jeg GK Sonic virker mer intressant, bare det kommer en anordning for unhooked kjøring. Ikke så mye detaljer rundt dette enda….Men baren så superfet ut.
-
Svar till:
Är det bara jag eller verkar Naishen mer intressant?
[/ QUOTE ]
Hehe naish bowkite blev en rejäl flopp då de trodde de kunde komma förbi att utveckla linsystemet. De kör med sitt vanliga har jag hört.
-
Svar till:
…kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?
[/ QUOTE ]
Jasså!? Smartäs!
Kan herr anonym tala om för mig vilket märke som ofrivilligt kommer ut med en ny modell?/E
Logga in för att svara.