• Ny bräda!

Publicerad av snygging på 21 november, 2006 vid 07:56

Vilken bräda rekomenderar ni för wakestyle (grymt pop) och som inte går i sönder!. De flesta brädor verkar inte hålla för lite hårdare landningar?? Eller är det same same but different? 🙂

patrikol svarade 18 år, 2 månader sedan 16 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • jezaja

Medlem
    21 november, 2006 vid 08:57

Tablas är nog omöjliga att knäcka enligt utsago, riktigt sköna brädor iaf. Fint pop och håller kanten som få.

http://www.tablas.se

• atte

Medlem
    21 november, 2006 vid 10:10
    jezaja wrote:
    Tablas är nog omöjliga att knäcka enligt utsago, riktigt sköna brädor iaf. Fint pop och håller kanten som få.

Inte helt omöjliga!

http://forum.kite.pro/forum/viewtopic.php?t=47

• skejtar_henke

Medlem
    21 november, 2006 vid 11:00

hmm jag har med knäckt en. Jävligt bra brädor men omöjliga att knäcka. Skulle inte tro det va.

• jezaja

Medlem
    21 november, 2006 vid 11:05
    skejtar_henke wrote:
    hmm jag har med knäckt en. Jävligt bra brädor men omöjliga att knäcka. Skulle inte tro det va.

Hehe har för mig chrille skrev det nån gång 🙂
    Allt går ju att ta sönder, men vissa saker är svårare.

• samhansson

Medlem
    21 november, 2006 vid 11:42

allt går att knäcka, sisst knäcke jag hugos delux EH bräda.

• yann

Medlem
    21 november, 2006 vid 11:56

Om jag inte fattat det fel så är det just anledningen till att han ska byta bräda. Han knäckte sin Tablas i helgen.

• skanepaul

Medlem
    21 november, 2006 vid 11:57

Testa Skywalkers “Fackin strong”.

• snygging

Medlem
    21 november, 2006 vid 13:21
    Yann wrote:
    Om jag inte fattat det fel så är det just anledningen till att han ska byta bräda. Han knäckte sin Tablas i helgen.
    Jajamen en tablas från förra året. Själva inanmätet sprack under foten vid en platt fel-landning. Dock var de yttre skalen hela. Lämnade in den till ulf cls gubben i varberg som kommer att testa att sprätta upp den (som en gris antar jag) och vakumlimma den beroende på vad han hittar i brädan (kanske en överkörd gammal krabba).
    Som sagt var jag har varit supernöjd med den annars.
  • kasimir

Medlem
    21 november, 2006 vid 17:55

Jag knäckte min Tablas också för en månad sedan men jag ska ha en ny fan de goaste brädorna jag testat.

• svinet

Medlem
    21 november, 2006 vid 20:30
    kasimir wrote:
    Jag knäckte min Tablas också för en månad sedan men jag ska ha en ny fan de goaste brädorna jag testat.
    Som jag sa tidigare idag min vän! Jn machine! Håller bra hittills. Många stenar som gått under den 🙂
  • rusiak

Medlem
    21 november, 2006 vid 21:20

Piirre pung, har ett par vattenskidor till daj

//alex

• johanneslarsson

Medlem
    21 november, 2006 vid 22:12

knäkte också en tablas på mitten för några veckor sen, dom verkar inte va helt grymma för platta landningar asså.

• chrille

Medlem
    22 november, 2006 vid 06:53
    Atte wrote:
    jezaja wrote:

Inte helt omöjliga!

http://forum.kite.pro/forum/viewtopic.php?t=47

Mer eller mindre allt går att knäcka…. Brädorna på bilderna är -05 or då jag använde formica, som tyvärr inte är så starkt som det borde vara.

Dock har ingen knäck en av de nya tablasbrädorna med träkärna (-06 generation 2, tex Jazajas och Yanns brädor).

/Chrille

• chrille

Medlem
    22 november, 2006 vid 06:58
    snygging wrote:
    Vilken bräda rekomenderar ni för wakestyle (grymt pop) och som inte går i sönder!. De flesta brädor verkar inte hålla för lite hårdare landningar?? Eller är det same same but different? 🙂

Tablas Army Woodcore och North Cesar Pro är feta brädor. Som sagt, ingen har knäckt en Tablas med träkärna ännu och Cesar är riktigt uppbiffad i konstruktionen.

• yann

Medlem
    22 november, 2006 vid 08:22
    Chrille wrote:
    Mer eller mindre allt går att knäcka…. Brädorna på bilderna är -05 or då jag använde formica, som tyvärr inte är så starkt som det borde vara.

Dock har ingen knäck en av de nya tablasbrädorna med träkärna (-06 generation 2, tex Jazajas och Yanns brädor).

/ChrilleGött å höra, tyckte det haglade lite väl många knäckta tablas i den här tråden.

Pierre, köp en Tablas igen, det är feta grejjer!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.