Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny bräda!
-
Jag kör med en BEST pro board 123cm. Den är så nära wakeborad i konstruktionen man kan komma, och jag undrar hur man ska lyckas knäcka den, för den e riktigt grov i konstruktionen. Det är grymt pop om man besitter bra popteknik, man får inget gratis, för den flexar inte en millimeter.
-
snygging wrote:Vilken bräda rekomenderar ni för wakestyle (grymt pop) och som inte går i sönder!. De flesta brädor verkar inte hålla för lite hårdare landningar?? Eller är det same same but different? 🙂
Nobile 666 132*40 levererar enormt fett med pop! Skönaste brädan jag någonsin åkt på!!
Brädor du ska köra wakestyle med ska vara större än vanliga freestylebrädor
-
Unhooked wrote:snygging wrote:Vilken bräda rekomenderar ni för wakestyle (grymt pop) och som inte går i sönder!. De flesta brädor verkar inte hålla för lite hårdare landningar?? Eller är det same same but different? 🙂
Nobile 666 132*40 levererar enormt fett med pop! Skönaste brädan jag någonsin åkt på!!
Det är fina även om jag gillar 555 ännu mer, men så är jag lättviktare också.. vet du hur jag kan få dessa brädor jävligt billigt..:)
-
stebe wrote:Unhooked wrote:snygging wrote:Vilken bräda rekomenderar ni för wakestyle (grymt pop) och som inte går i sönder!. De flesta brädor verkar inte hålla för lite hårdare landningar?? Eller är det same same but different? 🙂
Det är fina även om jag gillar 555 ännu mer, men så är jag lättviktare också.. vet du hur jag kan få dessa brädor jävligt billigt..:)
Stöld är universallösningen
-
Såklart kan alla brädor knäckas förr eller senare.
Själv är jag helt såld på Naish Thorn brädan passar mig perfekt.
Men det är ju fortfarande en produktionsbräda och det är ju inte riktigt rättvist att jämföra produktionsbrädor med custombrädor att sedan Chrille själv är grymt duktig åkare gör ju inte saken sämre!Tablas är grymt bra brädor så enkelt är det! 😉
Logga in för att svara.