Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny brädor!
-
Ny brädor!
Publicerad av martent på 9 maj, 2008 vid 22:04Riktigt nica brädor! Ny beställning på tisdag 3900kr om ni förbeställer 4200kr om ni handlar från lagret!
Finns i gul,grön,rosa
126X38
130X40
135X42eller vad som önskas! Brädorna är i carbon med träkärna och är så gott som oknäckbara!!
rimsson svarade 16 år, 11 månader sedan 20 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
alltså.. designen är sådär…. lite läskiga 90tals vibbar är det.
-
MårtenT;464401 wrote:Tycker du! Jag tycker dom är as coola!
Håller me pjot. Ifall den e bra la de nog ner mer energi på att göra den bra än att göra den snygg.
nic
-
Kjello
Gäst10 maj, 2008 vid 15:32Enda coola alternativet är den helvita överst, annars krav att få välja text själv.
-
Fula eller snygga! Det är en jätte bra bräda alla som prövat har gillat den och Sam som är mästare på att knäcka brädor har inte lyckats knäcka någon än!
-
@MårtenT 465024 wrote:
Fula eller snygga! Det är en jätte bra bräda alla som prövat har gillat den och Sam som är mästare på att knäcka brädor har inte lyckats knäcka någon än!
Tjenare
Testade brädan igår och jag tycker den är snabb, bra pop, bra conkav i botten som gör att man landar skönt efter kiteloops, samt stänker inte upp vatten i ögonen som många brädor gör när man åker.
Mvh/Roger
-
eagletech19;465058 wrote:Tjenare
Testade brädan igår och jag tycker den är snabb, bra pop, bra conkav i botten som gör att man landar skönt efter kiteloops, samt stänker inte upp vatten i ögonen som många brädor gör när man åker.
Mvh/Roger
Gött å höra, mer sköna brädor åt folket.
nic
-
låter fint, tror helt klart det är goa brädor, de räknade jag med faktiskt. var bara designen som inte helt passade min smak. Men provkör gärna en nåndag, duger den åt sam duger den nog åt mig.
-
Provade brädan 130×40 i Lundåkra igår i väldigt svag vind, och den kändes väldigt skön och stabil, planade fint i den marginella vinden, kan tänka mig att den har en bred målgrupp, Från nybörjare till pro. Jag brukar gilla mindre brädor, kör oftast 118cm lång. (nej, jag är ingen dvärg) men denna nya bräda kändes väldigt smidig ändå. Det får bli en sådan där snart…
-
pjoter;464396 wrote:alltså.. designen är sådär…. lite läskiga 90tals vibbar är det.
Fan 90 = HELT rätt
-
sjukt snygg & sjukt skön…. (funkar bäst om man lyssnar på Mr.Vain & Dj BoBo i bilen till stranden….)
Logga in för att svara.