• Ny brädor!

Publicerad av martent på 9 maj, 2008 vid 22:04

Riktigt nica brädor! Ny beställning på tisdag 3900kr om ni förbeställer 4200kr om ni handlar från lagret!

Finns i gul,grön,rosa

126X38
    130X40
    135X42

eller vad som önskas! Brädorna är i carbon med träkärna och är så gott som oknäckbara!!

http://www.kiteflame.se

rimsson svarade 16 år, 11 månader sedan 20 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • pjoter

Medlem
    10 maj, 2008 vid 01:36

alltså.. designen är sådär…. lite läskiga 90tals vibbar är det.

• martent

Medlem
    10 maj, 2008 vid 05:57

Tycker du! Jag tycker dom är as coola!

• nic

Medlem
    10 maj, 2008 vid 15:11
    MårtenT;464401 wrote:

Håller me pjot. Ifall den e bra la de nog ner mer energi på att göra den bra än att göra den snygg.

nic

• Kjello

Gäst
    10 maj, 2008 vid 15:32

Enda coola alternativet är den helvita överst, annars krav att få välja text själv.

• carroe

Medlem
    11 maj, 2008 vid 18:14

@MårtenT 464401 wrote:

jag håller med mårten, tycker dom är snygga!

• a-holm

Medlem
    11 maj, 2008 vid 22:04

dom e nice!

• anr

Medlem
    12 maj, 2008 vid 20:22

Testade brädan idag. Grymt skön! Den bästa jag provat.

• johanw

Medlem
    12 maj, 2008 vid 20:35

@carroe 464646 wrote:

jag håller med mårten, tycker dom är snygga!

samma här!

• martent

Medlem
    12 maj, 2008 vid 20:59

Fula eller snygga! Det är en jätte bra bräda alla som prövat har gillat den och Sam som är mästare på att knäcka brädor har inte lyckats knäcka någon än!

• eagletech19

Medlem
    13 maj, 2008 vid 04:55

@MårtenT 465024 wrote:

Fula eller snygga! Det är en jätte bra bräda alla som prövat har gillat den och Sam som är mästare på att knäcka brädor har inte lyckats knäcka någon än!

Tjenare

Testade brädan igår och jag tycker den är snabb, bra pop, bra conkav i botten som gör att man landar skönt efter kiteloops, samt stänker inte upp vatten i ögonen som många brädor gör när man åker.

Mvh/Roger

• nic

Medlem
    13 maj, 2008 vid 12:02
    eagletech19;465058 wrote:
    Tjenare

Testade brädan igår och jag tycker den är snabb, bra pop, bra conkav i botten som gör att man landar skönt efter kiteloops, samt stänker inte upp vatten i ögonen som många brädor gör när man åker.

Mvh/Roger

Gött å höra, mer sköna brädor åt folket.

nic

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2008 vid 13:06

låter fint, tror helt klart det är goa brädor, de räknade jag med faktiskt. var bara designen som inte helt passade min smak. Men provkör gärna en nåndag, duger den åt sam duger den nog åt mig.

• topy

Medlem
    13 maj, 2008 vid 18:22

Provade brädan 130×40 i Lundåkra igår i väldigt svag vind, och den kändes väldigt skön och stabil, planade fint i den marginella vinden, kan tänka mig att den har en bred målgrupp, Från nybörjare till pro. Jag brukar gilla mindre brädor, kör oftast 118cm lång. (nej, jag är ingen dvärg) men denna nya bräda kändes väldigt smidig ändå. Det får bli en sådan där snart…

• ofant

Medlem
    13 maj, 2008 vid 19:45
    pjoter;464396 wrote:
    alltså.. designen är sådär…. lite läskiga 90tals vibbar är det.

Fan 90 = HELT rätt

• eklov

Medlem
    13 maj, 2008 vid 20:17

sjukt snygg & sjukt skön…. (funkar bäst om man lyssnar på Mr.Vain & Dj BoBo i bilen till stranden….)

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA