Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny brädor!
-
hahaha, fyfan va 92. Men det går bra att få eget tryck, även vid order av 1 st. Gött med gött, maila mig eller mårten uppgifter så skickar vi en Photoshop fil (mall) med alla rätta färgvärden och mått, sen är det bara att kludda själva. Ha det!!
-
Tänk på att helsvart kan vara irriterande svårt att se i vattnet när man tappar brädan….
De ser jävligt snygga ut… coolt att man kan göra egna! -
yeah I have said to the guys that I will hook them up with some of my airbrush guys as well, so really you are not limited to what can be printed on the board.
-
gogga;465327 wrote:Tänk på att helsvart kan vara irriterande svårt att se i vattnet när man tappar brädan….[..]
Bra poäng. Min Cabrinha custom 08 är nog den fulaste bräda som någonsin gjorts, men den syns bättre i vattnet än någon annan bräda som jag haft så det är värt det!
-
christian12345;465470 wrote:Bra poäng. Min Cabrinha custom 08 är nog den fulaste bräda som någonsin gjorts, men den syns bättre i vattnet än någon annan bräda som jag haft så det är värt det!
fulaste….? de ä ju fan snyggaste!
-
SamHansson;465284 wrote:eler varför inte
Shit va Jesus kommer lacka så fort man har kört över en sten och repat bort hans näsa!!!
-
Kan ni fxa en bräda med min farmor på? De hade varit sjukt ball 😀
Logga in för att svara.