• Ny bridle

Publicerad av theycallmemartin på 12 augusti, 2008 vid 15:23

Tjenna

Nu sist när jag va ute såg jag att min bridle börjar bli lite sliten. Är det någon som har koll på hur ofta ska man byta dessa egentligen, och var får man tag på grejer till en switchblade 2a ?

Tack på förhand, synes i vattnet 🙂

debkausf svarade 16 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • gonzo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:36

http://www.surfers.se

det beror ju helt på hur mycket du kör den.
    men ser dom slitna ut så byt det kostar inte många kr.
    jag kan intyga att det inte e trevligt att flyga som en vante efter innan man lyckas släppa skiten och då kan mange sig fan på att den slits sönder mot något. jag hade tur min landade så fint på stranden så

• debkausf

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:48

Byt om den e sliten, safty first. Till swbl. 2 behöver du inte byta hela om det inte behövs utan du kan beställa endast dom delar som är slitna, glöm inte att kolla blocken. Om dessa är nedslitna kan det ha bildats in vass kant som kommer slita ner även den nya linan. Men i 9 fall av tio behöver man bara bytalinan som löper i blocken där du fäster styrlinan. Byt dock i par dvs på båda sidor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.