Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny design på Surfzone
-
Lancce;612690 wrote:jag saknar länken senaste inlägg! jag skulle vilja ha en länk för att få fram alla inlägg under kitesurfing/forum med senaste inlägget först.
Önskemålet grundar sig egentligen i att jag tycker att alla underforum förutom Off Topic borde slås ihop till ett och samma, nu är det lite omständligt att behöva hoppa runt i 5 olika underforum när det ändå inte skrivs överdrivet mycket i dom flesta av dom.ojdå såg att det redan finns en klockren funktion för det jag ville ha i kontrollpanelen =) Så jag får ta tillbaka mitt gnäll o säga bra jobbat istället!!
-
Vad hände med “sist lästa meddelandet” knappen?! Saknar den så… man får kramp i scrollfingret :tongue:
-
KiteLife;613128 wrote:Vad hände med “sist lästa meddelandet” knappen?! Saknar den så… man får kramp i scrollfingret :tongue:
Ligger till vänster i toolbaren för tråden. “NYA” heter den nu…
-
Jag gillar verkligen den nya designen. Mycket bra att ni delat upp vind- och kitesurf mer, mycket lättare att få en bra översikt. Lättare att navigera har det också blivit.
Sökfunktionen i köp & sälj verkar inte fungera överhuvudtaget.
När man väl är inne på annons så har rullgardinen “Search” en tendens att fastna vilket gör att man inte kommer åt “Product options”.Bra jobbat!
-
Den andra var bättre ur jobbsynpunkt. Nu är allt så extremt blaffigt.
-
feels more like win7, more clicks to navigate through threads? I could just be stuck in my ways navigating though : )
Follow us on FB and Twitter!!
http://www.Facebook.com/kiteboarding.se
http://www.Twitter.com/kiteboardingse -
Gillar den nya designen. Känns lite rörigt nu i början men man vänjer sig säkert snart…
Jeffa
-
Vad har hänt med sökfunktionen i Köp & Sälj, kommer den att komma tillbaka?
Jag har några förslag på hur man kan få lite mer ordning och rulljeans i Köp & Sälj.
I alla annonser tycker jag att märke, modell, år samt storlek ska anges. Lägg med andra ord de som obligatorisk beskrivning. Märke skulle man kunna ha som en rullgardin med alla “kända” märken. Jag tror att detta skulle ge en bättre översikt, framförallt om man alltid kan se årsmodell utan att behöva öppna annonsen.
Sen tycker jag det vore bra om annonsen automatiskt tas bort efter 3 månader. Har man inte fått varan sålt då får man lägga in annonsen igen. Det ligger en hel del väldigt gamla annonser i Köp & Sälj. Något som detta skulle råda bot på.
-
Tjena
Tiden för svar av inlägg verkar lite off, de är fel på – två timmar.
Detta skrevs t.ex. 09.57/John
-
waimeadude;622062 wrote:Tjena
Tiden för svar av inlägg verkar lite off, de är fel på – två timmar.
Detta skrevs t.ex. 09.57/John
Ser rätt ut här. Att det ser fel ut hos dig har nog med din inställning för tidszon att göra. Gå in under Kontrollpanelen -> Redigera Alternativ -> Tidszon, bor du i Sverige ska det stå GMT + 1.
-
Saknar fortfarande funktion att ex. “50 nya inlägg” att man kan sätta att det enbart ska gälla ex. kitedelen av surfzone. En annan funktion som också saknar är att när du läst alla posterna som är intressant i “X nya inlägg” så kan du inte bara markera dem som lästa utan måste sitta och klicka igenom 50+ inlägg för att 0 ställa!!
Kan va jag som missat dessa funktioner och ber därför om ursäkt om de redan finns, men jag kan inte hitta dem.
-
Tiden är fortfarande fel på inläggen detta skrev 00:52
mvh John
-
waimeadude;624903 wrote:Tiden är fortfarande fel på inläggen detta skrev 00:52
mvh John
ser fortfarande rätt ut hos mig.
Att det ser fel ut hos dig har nog med din inställning för tidszon att göra. Gå in under Kontrollpanelen (på surfzone alltså, inte i windows) -> Redigera Alternativ -> Tidszon, bor du i Sverige ska det stå GMT + 1.
-
Tackar Tobbe
Jag har ändrat det nu, konstigt att de inte va default.
De flesta som är på forumet är i Sverige…/John
Logga in för att svara.