Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny distributör för STARBOARD
-
Surf Companiet kommer att sälja Starboard och Severne precis som innan.
Surf Companiet
Andreas Nyström -
Prutfaktorn är STOR i Tyskland, jag gav ca 8000:- Svkr för min nya Acid !!
-
Svar till:
Prutfaktorn är STOR i Tyskland, jag gav ca 8000:- Svkr för min nya Acid !!
[/ QUOTE ]
Ja det finns säkert någon liten sjö därnere du kan pröva innan du slår till.
-
Starboard ska säljas av Surfcompaniet i Fiskebäck, inte av nån insjöfirma. Vad är det här för trams?!
-
Svar till:
Starboard ska säljas av Surfcompaniet i Fiskebäck, inte av nån insjöfirma. Vad är det här för trams?!
[/ QUOTE ]
Ahhh, vad härligt att alla kommentarer av denna typ skrivs av anonyma!!
-
Mjo, det tycks visa på att IQ inte räcker för att klara av att logga in hos vissa.
Vad trött man blir på idiotinlägg, varför inte vara glad att det blir lite frammåtanda och billigare istället?
-
Då kanske Surfcompaniet får visa framfötterna och åtminstone ha hemma mer än EN Starboard bräda!?
Det verkar som om den nya importörern är seriös och framåt vilket verkar lovande, tycker jag.
/Magnus -
Håller till viss del med herr annonym.
Inte för att jag vet nåt om leveranstider till butiker och sånt men på förfrångan sommaren 2003 skulle det ta surfkompaniet 1 månad att få en EVO 92 till mig.
Det var alldeles för lång tid så jag köpte en fjolårs (dvs 2002) RRD på Skidsport istället.Tycker att det ser mycket lovande och seriöst ut med satsningen hos starboar.se så jag hoppas att det funkar bra och att Starboard blir lite vanligare här i sverige (syns knappt runt stockholm iallafall). Dessutom var ju priserna otroligt bra med rabatten på 15%.
/feg
-
Det verkar som om jag blivit anonym av någon anledning i mitt inlägg.
/Magnus -
Leveranstiderna har varit mellan 7-14 dagar om europeiska distributören har haft brädorna på lager, 1 månad eller längre om det skulle komma från Starboard.
-
står ju inga priser på http://www.starboard.se vad kostar exempelvis en freestylebräda på denna sida med 15% rabat?
-
Jodå det står priser.
Gå in på “produkter”, välj sen brädan du är sugen på. Där står det en massa info om brädan och priset. Sen får man dra av 15% av det priset.
Alternativt, gå in på “webbutik” -> “brädor”, där kommer det upp en “karta” över alla modeller och vilket användningsområde de är gjorda för. Se vilken som passar just dig och klicka på den brädan, då kommer du inte på den brädans infosida där pris står.Sen är det bara att skriva i antalet du vill köpa och klicka på “köp”, vänta ett par dagar och sen så kan du ligga och gosa med din nya skönhet tills ni får en intim stund ute på vattnet! Aaaah, det är romantik det!
-
Nu finns Onwater som Svensk distributör på Starboards hemsida. Se länk:
http://www.star-board.com/company/distribution/view_dis.asp?country=Sweden
//Jonas
Logga in för att svara.