Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny Dvd – Addicted To Ride 4 – Trailer / Teaser
-
Ny Dvd – Addicted To Ride 4 – Trailer / Teaser
makrus svarade 15 år, 8 månader sedan 19 Medlemmar · 54 Svar
-
@pure 487199 wrote:
Ja dom e ruggigt bra och trailern på 4:an va riktigt skön.. Har det snackats nått om att göra BlueRay eller distribuera filmen i HD format med bit-torrent. Med tanke på att det är en promotion film så hade den ju fått grym spridning med hjälp av bit-torrent.
Vi börjar med DVD 16×9 “true” widescreen, som funkar direkt i allas TV-DVD, dator, proj, bil etc…
Får se hur web-efterfrågan blir och dagens tekniska lösningar; format, storlek, streaming, download och framförallt kvalité…Alla ws-filmer är nog “promotion filmer” därför har denna DVD; bla bräd-kortfilmerna lagts på bonus sidan,
så huvudfilmen ADDICTED TO RIDE 4 koncentreras på action och lifestyle istället.Kul att du gillar dom tidigare!
Calle Nyberg
-
Snyggt som vanligt Calle…….eller ännu snyggare. Längtar tills jag lagt vantarna på ett ex.
Tack!
Körde du Torö föresten?
//L
-
Schysst liten aerial du avslutar trailern med. Jeeeez!
Förjäkla kul med två svenskar i denna nischade bransch. Grattis till både Calle och Peter, underhållning på hög nivå!
-
Jag blir fanimej alldeles fuktig i våtdräkten av sånt där. Sjukt bra Calle!
/Benny -
@BWSS BG 487528 wrote:
Jag blir fanimej alldeles fuktig i våtdräkten av sånt där. Sjukt bra Calle!
/BennyTack!
Härligt Benny, då känns det lyckat 😉 -
Kul och snyggt jobbat Calle!
Du skulle gillat gårdagens segling, eller surfingsegling ala Maui som det mest liknade.
/Magnus -
Åh, denna ser jag fram emot att se! Som sagt, grymt kul med två konfsvenskar som levererar surffilmer i världsklass.
Hoppas vi ses på Torö i höst!
Logga in för att svara.