Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny Dvd – Addicted To Ride 4 – Trailer / Teaser
-
Ny Dvd – Addicted To Ride 4 – Trailer / Teaser
makrus svarade 15 år, 8 månader sedan 19 Medlemmar · 54 Svar
-
@Rasmus_W 513563 wrote:
En intressant sak är att när jag skaffade moderna riggar till gamla vågisen så trodde jag att längst bak i mastskenan var det enda som skulle funka men det visade sig inte funka alls. Även ett nytt segel behövde sitta en bit fram för att funka på den brädan. På de nya brädorna känns seglen helt annorlunda. Det går att plana med rätt lite drag i seglet eftersom de planar så mycket lättare. Med gamla vågisen utnyttjade jag alltid övre delen av seglets vindregister.
Ja det har hänt en hel del på brädfronten också.
Såg på din profil att din förra vågis var en CLS från -89.
Du har nu en riktigt fin combo med FW86 & NW75.
Lycka till och ha kul på dom nya brädorna och tanka inspiration från ADDICTED TO RIDE filmerna! -
@Rasmus_W 513563 wrote:
En intressant sak är att när jag skaffade moderna riggar till gamla vågisen så trodde jag att längst bak i mastskenan var det enda som skulle funka men det visade sig inte funka alls. Även ett nytt segel behövde sitta en bit fram för att funka på den brädan. På de nya brädorna känns seglen helt annorlunda. Det går att plana med rätt lite drag i seglet eftersom de planar så mycket lättare. Med gamla vågisen utnyttjade jag alltid övre delen av seglets vindregister.
Ja det har hänt en hel del på brädfronten också.
Såg på din profil att din förra vågis var en CLS från -89. Du har nu en riktigt fin combo med FW86 & NW75.
Lycka till och ha kul på dom nya brädorna och tanka inspiration från ADDICTED TO RIDE filmerna
🙂/ Calle N
-
Calle kan du inte berätta lite om hur du jobbar med en film. vem sköter intervjuer å dylikt vem bestämmer när var och hur redigering och filmning?
Hur ser det ut där du sitter och redigerar?
Samt deadline på en film, är det många som trycker på och vill vara med å bestämma?
Många kan ju tro att det är ganska glamoröst att syssla med film..jag e jävligt nyfiken;)
-
@pure 513498 wrote:
daily dose har ett erbjudande där man får den på köpet om man handlar minst en annan dvd.. (så länge lagret räcker)
http://www.dailydose-shop.de/dailydoseshop/irw_cat.57494e44.product.57494e442d415452342d445644.html
edit: såg precis att den va slut.. 🙁
Hoppsan dom gick fort.
-
Såg filmen för några dagar sen och måste säga att det var en av de bästa vindsurf film jag sett. Skön kombination av lifestyle och action i grymma miljöer och galen surf!
Rekommenderas -
Såg den här filmen i Jeri och tycker den var grym! Nu när jag kommit hem vill jag så klart ha ett eget ex av filmen. Vet dock inte vilka butiker som säljer den. Fanns inte på surfers.se eller iceman.se.
Någon som har koll på detta? -
@makrus 535925 wrote:
Såg den här filmen i Jeri och tycker den var grym! Nu när jag kommit hem vill jag så klart ha ett eget ex av filmen. Vet dock inte vilka butiker som säljer den. Fanns inte på surfers.se eller iceman.se.
Någon som har koll på detta?http://www.skidsport.nu/default.asp?SeId=0&s2=0&c=32&Aid=5774
-
SWE22;536388 wrote:
Tack för tipsen!
Har snackat med dem på skidsport nu och en film ska vara i postlådan på tisdag förhoppningsvis. Grym film!
Logga in för att svara.