Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny dvd – addicted to ride 5

• koa

Medlem
    27 september, 2009 vid 18:15

Tackar! Härligt och höra.
    Torö var stundtals fint i dag, blev det nåt mer på kvällen?
    Nu börjar säsongen! 🙂

/ Calle N

• robin

Medlem
    27 september, 2009 vid 19:20

Filmen är grym! Så mycket action att man blir alldeles till sig! Och Chile, vilket ställe! Jag har aldrig sett så många svängar på en våg, helt sjukt. Och valen, herre jisses vad rädd jag hade blitt om den hoppade upp brevid mig:-D

• poopzilla

Medlem
    28 september, 2009 vid 07:44
    Koa;578993 wrote:
    Tackar! Härligt och höra.
    Torö var stundtals fint i dag, blev det nåt mer på kvällen?
    Nu börjar säsongen! 🙂

/ Calle N

Nja… Jag var ute och guppade ett tag för att få lite valuta för resan, men så länge jag var kvar kvar så var det rätt blekt, drog kvart i sex.

Säsongen börjar bra med ny motorväg och varmt väder iaf. Nu ska det bara börja storma på riktigt också så jag får segla in mig på min nya bräda 🙂

Thomas

• koa

Medlem
    29 september, 2009 vid 09:39
    Robin;579015 wrote:
    Filmen är grym! Så mycket action att man blir alldeles till sig! Och Chile, vilket ställe! Jag har aldrig sett så många svängar på en våg, helt sjukt. Och valen, herre jisses vad rädd jag hade blitt om den hoppade upp brevid mig:-D

ca 40 ton! 😀 Även om det var en bra bit ifrån ser man storleken
    http://www.acsonline.org/factpack/humpback.htm

• koa

Medlem
    29 september, 2009 vid 09:43
    Robin;579015 wrote:

😀
    Även om det var en bra bit ifrån ser man storleken, dom kan väga upp emot 40 ton!
    http://www.acsonline.org/factpack/humpback.htm

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny dvd – addicted to ride 5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.