Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: Adrenaline Hurricane Chase

• calle_b

Medlem
    18 januari, 2007 vid 22:35

ja, va ska man säga… “Var det någe drag”? Hehehehehe… Säger nog allt om filmen..

Sjukt mycket respekt, dårfinkar! 2.2!!!

Ha d gott

• davo

Medlem
    18 januari, 2007 vid 22:54

Äntligen! Tack som f-n!
    Nu kan man gå och lägga sig på kvällarna igen…puh.

• tropic

Medlem
    18 januari, 2007 vid 22:54

Det var bland det sjukaste jag sett! Grymt ladd grabbar! Folk som brukar diskutera ljudproblem brukar jag skaka på huvudet åt, men den här gången är det jag som har problem. Ljudet ligger några sekunder efter hela tiden…är det bara jag som har detta problem?

• mawione

Medlem
    18 januari, 2007 vid 23:02

Grymt impad att ni lyckades surfa i den blåsten och dessutom vågade er på rotationer. Starkt jobbat!

• marangen

Medlem
    18 januari, 2007 vid 23:12

Sjukt kul att se Gurra, såg inte ut som om du hade några överdrivna problem med att flippa seglet…:) Kul att du (Fredrik) var med på ett litet hörn och försökte dig på nån typ av rörelse;)
    /Martin

• stewen

Medlem
    19 januari, 2007 vid 00:21

Faan va cool! Brutalaste jag nånsin sett! Respekt att ladda killer framåt med stenöverriggad 3.7 av rambo

• philippos

Medlem
    19 januari, 2007 vid 07:48

Cred till Gurra som tack vare stabilt foto lyckats dokumentera stormen på ett mycket bra sätt. Mer vind på lördag hörde jag.

• jomensaatt

Medlem
    19 januari, 2007 vid 08:09

Haha jävlar, detta var ju något av det överdjävligaste jag sett! Respect till er som var ut!!! Bra balll framåt av lilla RAM O. 🙂
    Haha ja jävlar, jag kan inte tvätta av mitt smil.

Direktvinnare till “Steffoawards -07” om det skulle hållas, men kanske onödigt då ni under alla omständigheter kommer vinna med denna film oavsett. 😉

• dr-masse

Medlem
    19 januari, 2007 vid 08:15

Jag tror att Rambo kommer att rösta för den här filmen i Steffo Video Awards 2007!!

😀 😀 😀 😀 😀 😉

• johnjrambo

Medlem
    19 januari, 2007 vid 10:16

gytsom fan Gurra, du fick precis en fredag på jobbet att bli bättre än en vanlig fredag! kan inte utala mig om ljudet o klippningen till musiken o allt de dära som gör filmen, inge ljud på jobbfan, men utan att höra nått så är jag vilketfall imponerad över hur stabil filmingen ändå blev!!!
    Men du ligger säkert på ett par klipp när man var påväg över båträcket, hehe.
    Bra jobbat Gurra, ser fram imot o se den med ljud senare.

…Dr.Masse e en gammal elefantsnabel

• mbkpeter

Medlem
    19 januari, 2007 vid 11:47

Gaah. Många på linan nu. 4 timmar kvar… ingen på kontoret, kan köra volym…

• inge

Medlem
    19 januari, 2007 vid 12:23

@mbkpeter 360768 wrote:

Gaah. Många på linan nu. 4 timmar kvar… ingen på kontoret, kan köra volym…

Snabbt gick det här och bra var det också!!!

/J

• sebbe

Medlem
    19 januari, 2007 vid 12:49

Kanon film.
    Big respect att ni vågade köra framåtar och pushloop måsta jag säga.

Sebbe

• mbkpeter

Medlem
    19 januari, 2007 vid 12:49

Klart, och hann se på det med full volym också. Fan va bra. Det är precis så här jäkla bra en film kan vara. Full pott.

• koa

Medlem
    19 januari, 2007 vid 13:15

Riktigt kul att ni dokumenterade denna dag…och sol också.
    Snacka om drag i bitarna…2.2…en annan del av vindsurfing…
    Imponerande segling i den vinden! Gurra Pushloop..nice! Sätter press 😉

Håll i hatten!

Calle N

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: Adrenaline Hurricane Chase

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.