Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM: Adrenaline Hurricane Chase
-
Helt Grym film!!
Snyggt gjort Gurra!
Respect till er som surfade på filmen det var något av det coolaste jag sett..:cool2: 😮 😉 😀 -
Oregistrerade
Gäst19 januari, 2007 vid 15:56Vad är det med mig och QT? Jag vill se….
-
Tack för alla kommentarer. Det känns alltid lika bra att läsa. Jag kände att någon var tvungen att dokumentera den dagen som var rätt speciell.
-
Shit vad bra filmen blev, tack för grym inspiration och kul sällskap under Pers härjning.
Kul att ni fick med en “regular stance upwind cheesecake”, man ser dom allt för sällan…
Fredrik
-
Jag skulle känna mig överriggad med ett par kallingar på masten! Jag ställer mig på knä och sträcker armarna i luften.
Lite svårt med den höga bitraten dock. Den ligger på 5609 kbit/s. Det kan vara orsaken till att ljudet släpar för vissa. Lite högre komprimering vore inte tokigt. Dock, wow!
//Jörgen
-
Det hela påminner mig om att jag måste ta mig till nåt blåsigt ställe typ Marocko, Gran Canaria eller så i sommar så den berömda 3.3-rutinen infinner sig igen, det har den inte gjort sen september -94 eller så…
-
Sanslösa grejer! Jag fick mig ett riktigt gott skratt vid “luta-kroppen-testet”.
Superjobb av alla medverkande i denna produktion.
/Jonas
-
Det här var ju rätt kul ändå. Tänkte lägga upp filmen Big Bad John på http://www.submitavid.com men istället lägger han som driver siten upp Hurricane Chase. Den går upp på most viewed listans tredjeplats på bara två dagar!!! 3800 visningar typ. Inte illa.
Fick mail från någon snubbe på windsurfermag i USA som ville ha bilder. Det var nog en rätt unik dag trots allt. Inte ofta folk ser 2.2 segel in action. Svenskarna är vikingar trots allt 😀
-
J-igt kul Gurra! Och orkanjaktsfilmen är läcker, vilket du fått bevis för nu, oah!
-
Ja, den knäcker Röda Kossans Stormjakt iaf.. (eller tjur, f**k it)
Jag har då aldrig tidigare skådat en 2.2:a in action. Återigen, grymligt…
Grattis Gurra till en grym rulle..
Du får pallra dig hit till ön snart! See ya! -
Den är helt otrolig den där biten du håller på att blåsa bort i vinden! Himla kul att se 🙂 Vilken djävla kraft!
-
@gurra1978 363117 wrote:
Det här var ju rätt kul ändå. Tänkte lägga upp filmen Big Bad John på http://www.submitavid.com men istället lägger han som driver siten upp Hurricane Chase. Den går upp på most viewed listans tredjeplats på bara två dagar!!! 3800 visningar typ. Inte illa.
Fick mail från någon snubbe på windsurfermag i USA som ville ha bilder. Det var nog en rätt unik dag trots allt. Inte ofta folk ser 2.2 segel in action. Svenskarna är vikingar trots allt 😀
Fan va grymt Grattis!!
Logga in för att svara.