Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film: Another shitty day in Africa

  • swe223

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 20:07

    Herre Jösses!
    Grymt bra filmat och redigerat!
    Seglingen på filmen kan bara sammanfattas med ett ord STORT!
    //Nicke

  • philippos

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 22:08

    Självklart skulle det vara mer lifestyle. Faktum är att jag har en massa typiska lifestyleklipp kvar som jag funderar på att klippa ihop till något slags extramatrial!

  • brutus

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:32

    MMMmmm, najs. lika grymt bra på datorn på jobbet som på filmvisningen häromveckan. Grymt skön rulle, SA lockar mer än någonsin nu i höstrusket. Hur pass kallt e det i vattnet därnere? Beror på vilken kust antar jag…
    /Martin

  • brutus

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:39

    Förresten, Dannnek, när får man se din / er störtsköna rulle från ElYaque utlagd på nätet?
    Den var jävligt bra med grym segling i paradiset OCH den hade brudar med i filmen!
    + i kanten ehe
    Lägg upp!

  • safesurfer

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:48

    Hoppas det inte låter tjatigt, men tack så mycket riktigt roligt att titta på. Köpfilm kvalitet.

  • poopzilla

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 09:11

    Heder och berömmelse åt filmare, klippare och seglare. Ni börjar ju hålla professionell nivå på era produktioner.

    Thomas

  • Oregistrerad

    Gäst
    20 oktober, 2006 vid 11:59

    snygg rulle och bra klippt än av de bättre hemmarullarna jag sett! Tills nästa gång är det bara lite mer oväntade klipp som efterfrågas. T.ex. Köp ett vattenhus och skicka ut nån att plaska bland hajarna 😉

  • danneman

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 12:37
    brutus wrote:
    Förresten, Dannnek, när får man se din / er störtsköna rulle från ElYaque utlagd på nätet?
    Den var jävligt bra med grym segling i paradiset OCH den hade brudar med i filmen!
    + i kanten ehe
    Lägg upp!

    Hehe Tackar! Sitter fortfarande å klipper.Men till jul ska den troligen ligga ute på allas datorer..

  • jonatan

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 15:46
    Dannnek wrote:
    brutus wrote:
    Förresten, Dannnek, när får man se din / er störtsköna rulle från ElYaque utlagd på nätet?
    Den var jävligt bra med grym segling i paradiset OCH den hade brudar med i filmen!
    + i kanten ehe
    Lägg upp!

    Hehe Tackar! Sitter fortfarande å klipper.Men till jul ska den troligen ligga ute på allas datorer..
    Fan vad långsam du är, man har ju tappat intresset för länge sen. :p 😉

  • alex_

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 16:37

    Grym film! någon som vill berätta hur det känns att bli spolad totales av en sån där masthög monstervåg? 🙂

  • lars_k

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 17:09

    Det känns som du ska slitas isär samtidigt som du tumlar runt ett antal varv inne i vågen. Sen har du några sekunder på dej att simma ifatt utrustningen innan nästa våg kommer och allting upprepas! Riktigt fett! =)

  • Oregistrerad

    Gäst
    20 oktober, 2006 vid 18:49

    For alla som sitter och suktar efter avgang till SA kan jag pa plats meddela att Cape Doctor levererar, redan i oktober. Ruggiga dagar pa Big Bay och Sunset denna vecka!
    Hall ut
    / Anders

  • Oregistrerad

    Gäst
    20 oktober, 2006 vid 19:02

    vaffan, kan inte spela filmerna i QT?!? Saknas komprimeringsresurs??
    Någon med ett skönt tips som räddar min fredakväll?

  • calle_b

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 19:03

    Varma applåder! Stående ovationer till både seglare o filmare o klippare! Skitgrymt, förmodligen en av de bästa “swe-made”-rullen jag har sett.

    Världsklass!

  • ola_p

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 08:38

    Ruggigt bra!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film: Another shitty day in Africa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.