Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny film: Another shitty day in Africa
-
Herre Jösses!
Grymt bra filmat och redigerat!
Seglingen på filmen kan bara sammanfattas med ett ord STORT!
//Nicke -
Självklart skulle det vara mer lifestyle. Faktum är att jag har en massa typiska lifestyleklipp kvar som jag funderar på att klippa ihop till något slags extramatrial!
-
MMMmmm, najs. lika grymt bra på datorn på jobbet som på filmvisningen häromveckan. Grymt skön rulle, SA lockar mer än någonsin nu i höstrusket. Hur pass kallt e det i vattnet därnere? Beror på vilken kust antar jag…
/Martin -
Förresten, Dannnek, när får man se din / er störtsköna rulle från ElYaque utlagd på nätet?
Den var jävligt bra med grym segling i paradiset OCH den hade brudar med i filmen!
+ i kanten ehe
Lägg upp! -
Hoppas det inte låter tjatigt, men tack så mycket riktigt roligt att titta på. Köpfilm kvalitet.
-
Heder och berömmelse åt filmare, klippare och seglare. Ni börjar ju hålla professionell nivå på era produktioner.
Thomas
-
Oregistrerad
Gäst20 oktober, 2006 vid 11:59snygg rulle och bra klippt än av de bättre hemmarullarna jag sett! Tills nästa gång är det bara lite mer oväntade klipp som efterfrågas. T.ex. Köp ett vattenhus och skicka ut nån att plaska bland hajarna 😉
-
brutus wrote:Förresten, Dannnek, när får man se din / er störtsköna rulle från ElYaque utlagd på nätet?
Den var jävligt bra med grym segling i paradiset OCH den hade brudar med i filmen!
+ i kanten ehe
Lägg upp!Hehe Tackar! Sitter fortfarande å klipper.Men till jul ska den troligen ligga ute på allas datorer..
-
Dannnek wrote:brutus wrote:Förresten, Dannnek, när får man se din / er störtsköna rulle från ElYaque utlagd på nätet?
+ i kanten ehe
Lägg upp!Hehe Tackar! Sitter fortfarande å klipper.Men till jul ska den troligen ligga ute på allas datorer..
Fan vad långsam du är, man har ju tappat intresset för länge sen. :p 😉 -
Grym film! någon som vill berätta hur det känns att bli spolad totales av en sån där masthög monstervåg? 🙂
-
Det känns som du ska slitas isär samtidigt som du tumlar runt ett antal varv inne i vågen. Sen har du några sekunder på dej att simma ifatt utrustningen innan nästa våg kommer och allting upprepas! Riktigt fett! =)
-
Oregistrerad
Gäst20 oktober, 2006 vid 18:49For alla som sitter och suktar efter avgang till SA kan jag pa plats meddela att Cape Doctor levererar, redan i oktober. Ruggiga dagar pa Big Bay och Sunset denna vecka!
Hall ut
/ Anders -
Oregistrerad
Gäst20 oktober, 2006 vid 19:02vaffan, kan inte spela filmerna i QT?!? Saknas komprimeringsresurs??
Någon med ett skönt tips som räddar min fredakväll? -
Varma applåder! Stående ovationer till både seglare o filmare o klippare! Skitgrymt, förmodligen en av de bästa “swe-made”-rullen jag har sett.
Världsklass!
Logga in för att svara.