Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM: De lyckliga
-
NY FILM: De lyckliga
Publicerad av gurra1978 på 30 mars, 2007 vid 19:58Godkväll!
Mycket snack och bilder från Klagshamn nu. Här kommer mitt bidrag. En liten film från i lördags. Hoppas det blir lika bra denna helg för er som är därnere och de som funderar på att åka.
Ladda ner den på
http://www.kulingvarning.nubadjanne svarade 18 år, 1 månad sedan 15 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Så himla bra gjort! du e bäst
Man bara log rakt igenom hela filmen, sån bra dag det blev!
+ bra musik! -
Man bugar, kalas bra.
Tycker dock Staffan gick segrande ur fighten… -
Swe227;373590 wrote:Tycker dock Staffan gick segrande ur fighten…
Hehe, sant men som redigerare har man ett visst övertag
Synd bara att Adobe Premiere PRO inte har en FLAKA filter. Då kunde jag kanske varit i närheten :blush:
-
Fint. Ser ut som flakan sitter snart! …och vi var lyckliga vi oxå, där på andra sidan av skåååne.
-
Knatte
Gäst31 mars, 2007 vid 06:56@wind-lover 373584 wrote:
Så himla bra gjort! du e bäst
Man bara log rakt igenom hela filmen, sån bra dag det blev!
+ bra musik!Var du med i filmen Wind-Lower
Jag såg ingen windsurfing tokig tjej någonstans
berätta var du var *nyfiken*
-
@Knatte 373628 wrote:
Var du med i filmen Wind-Lower
Jag såg ingen windsurfing tokig tjej någonstans
berätta var du var *nyfiken*
haha
Jag åker förbi någonstans i mitten av filmen ner i vänster hörn rätt snabbt. Med gul bräda och genomskinligt Simmer segel med en röd/rosa kant längs hela masten. -
Knatte
Gäst31 mars, 2007 vid 08:02@wind-lover 373630 wrote:
haha
Jag åker förbi någonstans i mitten av filmen ner i vänster hörn rätt snabbt. Med gul bräda och genomskinligt Simmer segel med en röd/rosa kant längs hela masten.*Hittade dig* Nu när jag fick lite mera hjälp så såg jag dig!
Men det gäller ju att inte blinka eller blunda innan du försvinner ur bild igen:smile:
Du får ju flörta lite mer med fotografen nästa gång, så att du får en större biroll nästa gång:tongue:
-
Grymt skön film! Jävlar vilket tryck ni hade i spockarna asså! Och brutala chop med för den delen, för att vara Klagshamn. Synd att inte så många av de lokala freestyletalangerna var med bara.
-
Ja, riktigt snyggt klippt och arbetat med filmen, men kanske .avi nästa gång?
Jättebra jobbat. -
@dude 373697 wrote:
Rolig film! Jag längtar redan till nästa helg :confused2:
haha helt rätt!! jaa meee, vinden ska ju faktiskt öka lite mer i veckan
-
Hehe, tack för att jag fick vara med i denna eminenta film, hoppas att man kan kunna åsta komma lika sjyssta trix någon gång i framtiden som ni erfarna sailors. Filmen är ju grym, ser fram emot nästa produktion, ses på vattnet någon stans.
Logga in för att svara.