Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM: De lyckliga
-
NY FILM: De lyckliga
Publicerad av gurra1978 på 30 mars, 2007 vid 19:58Godkväll!
Mycket snack och bilder från Klagshamn nu. Här kommer mitt bidrag. En liten film från i lördags. Hoppas det blir lika bra denna helg för er som är därnere och de som funderar på att åka.
Ladda ner den på
http://www.kulingvarning.nubadjanne svarade 17 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Så himla bra gjort! du e bäst 🙂
Man bara log rakt igenom hela filmen, sån bra dag det blev!
+ bra musik!😀
-
Man bugar, kalas bra.
Tycker dock Staffan gick segrande ur fighten… -
Swe227;373590 wrote:Tycker dock Staffan gick segrande ur fighten…
Hehe, sant men som redigerare har man ett visst övertag 😀 Synd bara att Adobe Premiere PRO inte har en FLAKA filter. Då kunde jag kanske varit i närheten :blush:
-
Fint. Ser ut som flakan sitter snart! …och vi var lyckliga vi oxå, där på andra sidan av skåååne. 🙂
-
Knatte
Gäst31 mars, 2007 vid 06:56@wind-lover 373584 wrote:
Så himla bra gjort! du e bäst 🙂
Man bara log rakt igenom hela filmen, sån bra dag det blev!
+ bra musik!😀
Var du med i filmen Wind-Lower 🙂 Jag såg ingen windsurfing tokig tjej någonstans berätta var du var *nyfiken*
-
@Knatte 373628 wrote:
Var du med i filmen Wind-Lower 🙂 Jag såg ingen windsurfing tokig tjej någonstans berätta var du var *nyfiken*
haha 😉
Jag åker förbi någonstans i mitten av filmen ner i vänster hörn rätt snabbt. Med gul bräda och genomskinligt Simmer segel med en röd/rosa kant längs hela masten. 😉 -
Knatte
Gäst31 mars, 2007 vid 08:02@wind-lover 373630 wrote:
haha 😉
Jag åker förbi någonstans i mitten av filmen ner i vänster hörn rätt snabbt. Med gul bräda och genomskinligt Simmer segel med en röd/rosa kant längs hela masten. 😉*Hittade dig* Nu när jag fick lite mera hjälp så såg jag dig!
Men det gäller ju att inte blinka eller blunda innan du försvinner ur bild igen:smile:
Du får ju flörta lite mer med fotografen nästa gång, så att du får en större biroll nästa gång 🙂 :tongue: -
Grymt skön film! Jävlar vilket tryck ni hade i spockarna asså! Och brutala chop med för den delen, för att vara Klagshamn. Synd att inte så många av de lokala freestyletalangerna var med bara.
-
Ja, riktigt snyggt klippt och arbetat med filmen, men kanske .avi nästa gång? 😉
Jättebra jobbat. -
@dude 373697 wrote:
Rolig film! Jag längtar redan till nästa helg :confused2:
haha helt rätt!! jaa meee, vinden ska ju faktiskt öka lite mer i veckan 😉
-
Hehe, tack för att jag fick vara med i denna eminenta film, hoppas att man kan kunna åsta komma lika sjyssta trix någon gång i framtiden som ni erfarna sailors. Filmen är ju grym, ser fram emot nästa produktion, ses på vattnet någon stans. 😀
Logga in för att svara.