Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film – DIN CHANS

• ola_p

Medlem
    30 november, 2008 vid 18:22

Grymt projekt Gurra! (För det är ju faktiskt mer än bara en film)

Jag ställer nog upp om jag är hemma nästa(?) gång det går av stapeln.

• ola-h

Medlem
    1 december, 2008 vid 09:50

@gurra1978 518710 wrote:

Inför nästa rulle har Ola H(imself) lovat att chocka Sverige. Jag minns väl dina ord igår kväll, gör du? 🙂

Lite suddigt, men ja. Frågan är vem som kommer chockas mest, Sverige eller jag själv…

• simpa

Medlem
    1 december, 2008 vid 10:34

Är det jag som är blind eller flyger bakluckan upp på bilen när du stänger igen dörren? Såg kul ut iaf

• per_m

Medlem
    1 december, 2008 vid 10:47

Grym film Gurra och alla som var med….

Missa filmen missa festen, men det måste väl bli uppföljar och nya krasher så då måste man bara vara med det är kanske att stå framför kamran som är det jag behöver för att lyckas sätta några rotationer…..

Kanon bra heltenkelt, gurra du kanske kan ansöka om EU-bidrag och köra det som arbetslöshetsprojekt under året….med tanke på de dystra tiderna!

/P

• styret

Medlem
    1 december, 2008 vid 14:48

jag har slöat till lite i den digitala mediaströmmen och har inte kommit mej för att kolla på filmen förrns nu. riiiiktigt gött.

Det ska vara lite fest är fan mitt nya valspråk.

• mes

Medlem
    1 december, 2008 vid 16:14

Underbart! Tack Gurra för skitkul film…och tack ni som laddar och inspirerar!

I vårreleasen …tredje chansen… kommer jag att stå och fånsäga att “Hej jag heter Mats…jag ska efter 20 års ångest göra en framåtloop…aaaaaaaaaaaargh”. Det kan ju inte blir värre än de krascher man ser på filmen!

😉

• gurra1978

Medlem
    1 december, 2008 vid 17:34
    mes;518893 wrote:
    Underbart! Tack Gurra för skitkul film…och tack ni som laddar och inspirerar!

I vårreleasen …tredje chansen… kommer jag att stå och fånsäga att “Hej jag heter Mats…jag ska efter 20 års ångest göra en framåtloop…aaaaaaaaaaaargh”. Det kan ju inte blir värre än de krascher man ser på filmen!

😉

Tack. Det var kul att höra. Vi får väl ta att göra en film där folk från hela Sverige reser till Apelviken. Alla med en sak gemensamt – framåtloopen (vattendelaren som alla vill kunna). Vad kul det skulle vara om 30 pers, unga som gamla, testade. Merparten lär lyckas med rätt instruktioner och rätt vilja. Resterande del lyckas via grupptrycket och filmtrycket.

Jag bokar in dig och Marängen till våren då. Misstänker att ni inte vågar innan jul 🙂

• ola_p

Medlem
    1 december, 2008 vid 19:43

Jag tror framåtloopsföreläsning med några stolar uppställda där eleverna sitter skulle kunna göra sig finfint som intro.. 😀

• mes

Medlem
    1 december, 2008 vid 19:56

@Ola_P 518931 wrote:

Jag tror framåtloopsföreläsning med några stolar uppställda där eleverna sitter skulle kunna göra sig finfint som intro.. 😀

Haha…med anteckningblock! Vi skulle ha piketskjortor och vita seglarskor och helst Mel Gibsonfrissa a la 80-tal.
    Dr Gurras loopklinik för hopplösa fall (fy sicken röten ordvits där…)
    🙂

• gurra1978

Medlem
    1 december, 2008 vid 20:01

Jag gillar ditt tänk mes. Jag kan se mig själv som lärare för ett gäng flitiga studenter. Kanske kan vi även ta in Vidar som gästföreläsare till de som vill ladda dobbel. Det ska ju vara lite fest 🙂

• mag

Medlem
    1 december, 2008 vid 20:25

Underbart kul film! 😀
    /Magnus

• canoya

Medlem
    1 december, 2008 vid 21:00

Himla kul projekt!

Sitter i Nya Zeeland och längtar efter att kunna åka till Apelviken och vara med!!!

/Håkan

• marangen

Medlem
    1 december, 2008 vid 23:06

Ahh skönt att du bokar in mig till våren. Framåten är en typisk vårteriminskurs a la 20 poängare och inget man klarar av innan jul. Jag måste dessutom hinna ta ett par kurser i terapi. Jag kan flyga jag e inte rädd, jag kan flyga jag e inte rädd…

• perrapops

Medlem
    1 december, 2008 vid 23:09

Bröt revbenet vid förra försöket för 6 veckor sedan, ska försöka nu i veckan igen, målet är att sätta innan nyår, har jag inte gjort det så är jag till 200 %på att medverka i filmen, då tar jag båten över och kör till Varberg:)

• dr-masse

Medlem
    2 december, 2008 vid 10:54

Riktigt, riktigt kul film och grymt bra koncept!

Kul med ladd och skön stämning, precis som det skall vara! Mina högsta framåtförsök gjordes nog i Apel senast. Har nu försökt i fem år… och ännu ingen som landats rätt (å så visade bilderna att jag såklart gör fel, men det är nästan åtgärdat nu).

Ah, nästa film kanske man skall vara med, rentav? Har ju en rejäl mental skräck när det gäller framåt och babordshopp…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film – DIN CHANS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.