Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny film från kulingvarning.nu – Bad Boys
-
Ny film från kulingvarning.nu – Bad Boys
Publicerad av gurra1978 på 8 juni, 2008 vid 16:34Ännu en söndag, ännu en surfrulle från http://www.kulingvarning.nu
tomasn svarade 16 år, 8 månader sedan 15 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Kulingvarning har aldrig fungerat riktigt för mig. Klickar man någonstans på sidan så laggar den upp och man måste avsluta aktiviteten. Någon som har samma problem?
-
Jag tycker du skall lägga upp 3gp oxå, jag sitter i bilen med mobilen och kan inte bärga mig tills jag kommer hem.
-
simpa;473227 wrote:Kulingvarning har aldrig fungerat riktigt för mig. Klickar man någonstans på sidan så laggar den upp och man måste avsluta aktiviteten. Någon som har samma problem?
Det låter som du har slö uppkoppling. Det är mest bilder och film på kulingvarning (det enda som jag tycker är intressant :smirk:) så det kanske tar lite tid att ladda in sidan.
Bananen, ös på hem nu så får du se hur man sätter feta flakas 😉
-
@gurra1978 473257 wrote:
Det låter som du har slö uppkoppling. Det är mest bilder och film på kulingvarning (det enda som jag tycker är intressant :smirk:) så det kanske tar lite tid att ladda in sidan.
Telia 24/1 räcker då till allt utom kulingvarning isåfall!
-
@gurra1978 473257 wrote:
Jag har också strul med att ladda din sida..det hänger sig när man klickar på något. Fick upp ett felmeddelande nu som säger såhär:
”Ett script på den här sidan gör att internet explorer körs långsamt. Om scriptet fortsätter att köras kan det hända att datorn låser sig”.
-
@E_Axel 473309 wrote:
Jag har också strul med att ladda din sida..det hänger sig när man klickar på något. Fick upp ett felmeddelande nu som säger såhär:
”Ett script på den här sidan gör att internet explorer körs långsamt. Om scriptet fortsätter att köras kan det hända att datorn låser sig”.
Fick också upp det meddelandet tidigare kom jag på nu.
-
Härlig film Gurra, att resultatet skulle bli bra det visste jag ju redan när jag såg dig stå å filma 😉
@DanneMan 473302 wrote:
var e länken för nedladdning?
-
DanneMan;473302 wrote:var e länken för nedladdning?
Under filmer hittar man filmen. Under respektive film hittar man länken för nedladdning.
-
Aldrig haft problem med din sida Gurra YOU ROCK, blir det surf tisdag runt 17:00 ?? Jag har laddat kameran
-
Riktigt nice film alltså! Ut med Martin på EFPT nu så lovar jag att han kommer köra skiten av dom flesta!
-
gurra1978;473224 wrote:Ännu en söndag, ännu en surfrulle från http://www.kulingvarning.nu
Skön film med nice musik……….som vanligt Gurra!
Jvlr va det rippas där nere.
//L
-
fet rulle! gött me lite hellacopters. mkt power på båda, de gillar vi! switch åt båda hållen, de e tunga grejer de
Logga in för att svara.